Sennebogen 630 R - Nederhoff

Post hier alles over de Sennebogen hijskranen

Moderator: Tim

Advertentie post before
Gebruikersavatar
Komatsu
Forumlid
Berichten: 2942
Lid geworden op: wo 17 aug, 2005 18:40
Locatie: Den Haag

Bericht door Komatsu »

Sen 4 in Den Haag.
Bijlagen
100_0701.jpg
100_0701.jpg (71.39 KiB) 4828 keer bekeken

Grove3050
Starter
Berichten: 28
Lid geworden op: zo 5 jun, 2005 22:13
Locatie: Groningen

Bericht door Grove3050 »

@ Senfan:
Foto's van het werk in de Eemshaven met de Sennebogen 630R zijn te zien op de volgende website:
http://www.bouweemshaven.nl/20070130/sh ... index.html
Prijs de dag niet voor het avond is !!

Gebruikersavatar
Sennfan
Starter
Berichten: 31
Lid geworden op: wo 29 nov, 2006 20:58
Locatie: Gouda

Bericht door Sennfan »

Ja bedankt ik had die fotograaf al zien lopen hij had ook een mooie reportage gemaakt van Mammoet en Koekoek die foto's staan ook op die site, maar ik ben daar al weer weg en m'n kraan staat momenteel in de werkplaats en ik zwerf weer effe overal en nergens op.
Het leven is kraanzinnig!!!

Gebruikersavatar
bleiblei
Starter
Berichten: 370
Lid geworden op: ma 26 feb, 2007 11:46
Locatie: Eindhoven

Bericht door bleiblei »

Wat een gek kraantje. Is er een reden waarom ze een rupskraan uitrusten met Telescoop giek?

Gebruikersavatar
Komatsu
Forumlid
Berichten: 2942
Lid geworden op: wo 17 aug, 2005 18:40
Locatie: Den Haag

Bericht door Komatsu »

bleiblei schreef:Wat een gek kraantje. Is er een reden waarom ze een rupskraan uitrusten met Telescoop giek?
Ja, dat is makkelijker voor het transport (je hoeft de giek niet op te bouwen / af te breken).

Gertus
Starter
Berichten: 731
Lid geworden op: do 2 mar, 2006 18:27
Contacteer:

Bericht door Gertus »

bleiblei schreef:Wat een gek kraantje. Is er een reden waarom ze een rupskraan uitrusten met Telescoop giek?
de kraantje zijn zeer handig voor speciale klusjes; waar weinig ruimte is bijv. den haag cs (zeer laag en krap ) dit werk kon nie door een AT gedaan worden. plaatsen van trafo's in kassen. het rijden en plaatsen van betonnen liggers.

Randy
Forumlid
Berichten: 3670
Lid geworden op: za 11 dec, 2004 22:31
Locatie: Echt

Bericht door Randy »

Rijden met last en plaatsen gaat sneller dan met een tele die steeds moet afstempelen en idd waar weinig ruimte is kun je met zoiets veel beter uit de voeten.

Randy

Gertus
Starter
Berichten: 731
Lid geworden op: do 2 mar, 2006 18:27
Contacteer:

Bericht door Gertus »

Gertus schreef:
Faunfreak schreef:
Gertus schreef:sen 5 komt er aan :Y voor vestinging vianen begin dit jaar
verbruggen heeft er ook 1 besteldt http://www.verbruggen-volkel.nl/html/nieuws.html
wat ik wel vreemd vind is het type wat zij besteld hebben "Sennebogen 643 RHD rups-telekraan " weet iemand hier meer van ???????
er stond een stukje in het bladje van kuiken over dit nieuwe type het is een 40 tonner met 30 meter mast, deze kraan heeft een ander ballastblok. en er stond nog een nieuwtje ze zijn bezig met het ontwikkelen van een 50/55 tonner met 40 meter mast. :Y heb wel een vermoede dat er wel ééntje in nederland komt te draaien als deze uit komt. (ch) (A)

Gebruikersavatar
Komatsu
Forumlid
Berichten: 2942
Lid geworden op: wo 17 aug, 2005 18:40
Locatie: Den Haag

Bericht door Komatsu »

Sennfan, staat jouw machientje nu in het Wateringse Veld of is dat een collega van je?

Gebruikersavatar
Sennfan
Starter
Berichten: 31
Lid geworden op: wo 29 nov, 2006 20:58
Locatie: Gouda

Bericht door Sennfan »

ja da's mijn gigantje ik sta daar tot de bouwvak prefab woningen te bouwen dus ik heb voor de komende tijd weer een mooie put :Y
Het leven is kraanzinnig!!!

Plaats reactie

Terug naar “Sennebogen”