Spierings SK487-AT3 (Cityboy)
Moderator: Tim
Advertentie post before
- deutz-fahr411
- Forumlid
- Berichten: 1268
- Lid geworden op: zo 1 feb, 2009 20:24
- Locatie: Hoornaar
Spierings SK487-AT3 (Cityboy)
Afgelopen donderdag is 'ie dan onthuld: De nieuwe Spierings SK487-AT3 (Cityboy Plug-in Hybrid eDrive).
- - - LIEBHERR LTC1050-3.1 - - - http://www.facebook.com/boerbvmeerkerk
- deutz-fahr411
- Forumlid
- Berichten: 1268
- Lid geworden op: zo 1 feb, 2009 20:24
- Locatie: Hoornaar
Re: Spierings SK487-AT4 (Cityboy)
De eerste is voor Nederhoff, deze (2e) is voor Verschoor
- - - LIEBHERR LTC1050-3.1 - - - http://www.facebook.com/boerbvmeerkerk
- DafgekCanada
- Forumlid
- Berichten: 2175
- Lid geworden op: zo 4 apr, 2010 2:02
- Locatie: Barneveld/Den Bosch
Re: Spierings SK487-AT4 (Cityboy)
Het is gewoon een Liebherr Mk toren kraan op een Spierings chassis gemonteerd.
Re: Spierings SK487-AT4 (Cityboy)
Leg dat eens uit?
Liebherr.NL is een fotoboek over de historie van Liebherr in Nederland.
- stamgast_2
- Forumlid
- Berichten: 1257
- Lid geworden op: zo 11 mar, 2007 20:52
- Locatie: Bippen (D)
- Contacteer:
Re: Spierings SK487-AT4 (Cityboy)
Arie H schreef:Leg dat eens uit?
Ben ik ook wel benieuwd naar.
Zie nog steeds de spierings manier van opbouwen (cilinder ipv kabel). Verpennen (wissel in de giek en de toren). En volgorde (liebherr bouwt veel hoger op)
Gr Roy
Je hoeft niet alles te vertellen dat je weet.
- DafgekCanada
- Forumlid
- Berichten: 2175
- Lid geworden op: zo 4 apr, 2010 2:02
- Locatie: Barneveld/Den Bosch
Re: Spierings SK487-AT4 (Cityboy)
1. De manier van uit klappen is het zelfde als Liebherr, toren eerst dan giek. Ik plaats wat ander Spierings doen is, toren tegelijk met giek.Arie H schreef:Leg dat eens uit?
2. De bok of waar die giek mee om hoog getrokken word is het zelfde als Liebherr, zelf als het in transport stand staat is het zelfde.
- stamgast_2
- Forumlid
- Berichten: 1257
- Lid geworden op: zo 11 mar, 2007 20:52
- Locatie: Bippen (D)
- Contacteer:
Re: Spierings SK487-AT4 (Cityboy)
Kijk eens naar de at6 voor je eerste punt.
Liebherr heeft ook met een schuin oog gekeken naar spierings voor dat ze de mk 80 en later de mk 100/110 maakte. Ze kijken allemaal naar goeie ideeën bij elkaar.
De schuif stempel platen is ook een idee wat over genomen was van een kraan verhuurder.
Zelfde als de balken voor dubbele stempel schotten.
Is een normaal iets dat als je iets ziet wat je concurrent beter heeft. Dat je daar je eigen verbetering weer in gaat vinden.
Wie weet gaat een ander merk wel weer de draaikrans uit de midde inpikken. En ook daar een vervolg op maken.
Liebherr heeft ook met een schuin oog gekeken naar spierings voor dat ze de mk 80 en later de mk 100/110 maakte. Ze kijken allemaal naar goeie ideeën bij elkaar.
De schuif stempel platen is ook een idee wat over genomen was van een kraan verhuurder.
Zelfde als de balken voor dubbele stempel schotten.
Is een normaal iets dat als je iets ziet wat je concurrent beter heeft. Dat je daar je eigen verbetering weer in gaat vinden.
Wie weet gaat een ander merk wel weer de draaikrans uit de midde inpikken. En ook daar een vervolg op maken.
Je hoeft niet alles te vertellen dat je weet.
Re: Spierings SK487-AT4 (Cityboy)
Vandaag voor het eerst de Cityboy in Gouda.
- Bijlagen
-
- m_P1040057.jpg (434.79 KiB) 2731 keer bekeken
Liebherr.NL is een fotoboek over de historie van Liebherr in Nederland.
Re: Spierings SK487-AT4 (Cityboy)
...
- Bijlagen
-
- m_P1040018.jpg (419.98 KiB) 2731 keer bekeken
Liebherr.NL is een fotoboek over de historie van Liebherr in Nederland.
Re: Spierings SK487-AT4 (Cityboy)
Een eerste klus op het Goudse kantorenpark?
- Bijlagen
-
- m_P1040020.jpg (461.72 KiB) 2731 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Arie H op za 15 dec, 2018 21:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Liebherr.NL is een fotoboek over de historie van Liebherr in Nederland.