Tadano ATF 600G-8

Post hier alles over de Tadano Faun hijskranen

Moderator: Tim

Advertentie post before
Gebruikersavatar
Medium Demag
Starter
Berichten: 953
Lid geworden op: vr 21 jul, 2006 14:37
Locatie: Gouderak
Contacteer:

Re: Tadano ATF 600G-8

Bericht door Medium Demag »

Voor iedereen die niet in de gelegenheid was om bij de premiere te zijn, hier een registratie van de avond zelf.
http://www.atf600g-8.com/media/#video166

Gr.
Hans

Gebruikersavatar
Medium Demag
Starter
Berichten: 953
Lid geworden op: vr 21 jul, 2006 14:37
Locatie: Gouderak
Contacteer:

Re: Tadano ATF 600G-8

Bericht door Medium Demag »

Filmpje van de introductie en een registratie van de avond zelf.

gr.
Hans

Gert-jan C
Starter
Berichten: 55
Lid geworden op: ma 27 apr, 2015 15:17

Re: Tadano ATF 600G-8

Bericht door Gert-jan C »

Zo een revolutionair nieuw systeem , en van een fabrikant die tot dan toe helemaal niet in dat segment voorkomt , en dan zo weinig meningen of discussie erover , ik heb er weinig kijk op , zijn zat forumleden die het wel hebben . forum dan toch een plaatjesboek?

Gebruikersavatar
trianon
Forumlid
Berichten: 1647
Lid geworden op: zo 1 jan, 2012 21:51
Locatie: Ieper België

Re: Tadano ATF 600G-8

Bericht door trianon »

Gert-jan C schreef:Zo een revolutionair nieuw systeem , en van een fabrikant die tot dan toe helemaal niet in dat segment voorkomt , en dan zo weinig meningen of discussie erover , ik heb er weinig kijk op , zijn zat forumleden die het wel hebben . forum dan toch een plaatjesboek?
Op de vorige pagina's staat het er vol van, was niet de eerste keer dat we de kraan te zien kregen hoor !

Denk dat bijna iedereen het een mooi systeem vindt, prachtig hoe Tadano zo iets weet neer te zetten, nu nog wachten tot ze overal te zien gaan zijn ... ; ;)

Gert-jan C
Starter
Berichten: 55
Lid geworden op: ma 27 apr, 2015 15:17

Re: Tadano ATF 600G-8

Bericht door Gert-jan C »

Nog nieuws of roddels omtrent deze kraan?

Gebruikersavatar
gaetan
Forumlid
Berichten: 3070
Lid geworden op: zo 15 feb, 2009 18:45
Locatie: zeebrugge belgie

Re: Tadano ATF 600G-8

Bericht door gaetan »

voor de eerste leveringen gaan we moeten wachten tot Bauma 2016 denk ik .
dat er kranen verkocht zijn is heel zeker . denk nog een paar maandjes geduld .
ik ben deze zomer tot tadano gereden . en heb er ene kunnen zien . kon/mocht geen foto's nemen spijtig genoeg . kraan was ook niet zeer goed zichtbaar omdat er een 4 asser ernaast stond . maar die giek is echt een ongewone zicht. mooi en speciaal beestje is het

Gebruikersavatar
Robbedoes
Starter
Berichten: 481
Lid geworden op: zo 5 mar, 2006 13:46
Locatie: Mol België
Contacteer:

Re: Tadano ATF 600G-8

Bericht door Robbedoes »

http://www.verdonck-mol.be

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

transploft
Forumlid
Berichten: 1808
Lid geworden op: do 1 okt, 2009 17:59
Locatie: voorhout
Contacteer:

Re: Tadano ATF 600G-8

Bericht door transploft »

gaetan schreef:voor de eerste leveringen gaan we moeten wachten tot Bauma 2016 denk ik .
dat er kranen verkocht zijn is heel zeker . denk nog een paar maandjes geduld .
ik ben deze zomer tot tadano gereden . en heb er ene kunnen zien . kon/mocht geen foto's nemen spijtig genoeg . kraan was ook niet zeer goed zichtbaar omdat er een 4 asser ernaast stond . maar die giek is echt een ongewone zicht. mooi en speciaal beestje is het
Hoe weet jij dat er al kranen verkocht zijn dan? Bij de presentatie waren er nog geen prijzen bekend. Ze wouden eerst 3 van de 5 gebouwde kranen in de praktijk testen. er is er ook nog geen in het wild gespot. En het was volgensmij ook eerst de bedoeling dat ze hem op de bauma zouden presenteren. alleen vanwege de vele media aandacht hebben ze hem alvast gepresenteerd om de drukte der af te halen. Want ook alle tabellen waren nog niet bekend(nu ook nog niet volgensmij). Dus wat ik eigenlijk denk is dat er pas op de bauma kranen verkocht gaan worden. Maar dit is wat ik er over denk en vanaf weet. Ik ben benieuwd hoe jij weet dat er al verkocht zijn?
Blitzcranes op instagram/Nino Blitz kraanfotografie op facebook/ http://www.hijskraanhuren.nl

Gebruikersavatar
gaetan
Forumlid
Berichten: 3070
Lid geworden op: zo 15 feb, 2009 18:45
Locatie: zeebrugge belgie

Re: Tadano ATF 600G-8

Bericht door gaetan »

de tabellen zijn al bekend sinds zijn officiele voorstelling . ik heb de tabel boeken ervan .
neem mijn info niet in twijfel . werkgevers praten met werkgevers als ze elkaar ontmoeten op opendagen .........
en ik heb genoeg info langs vele richtingen om te weten wie ze al heeft besteld en wie nog twijfeld . maar ik mag niks verklappen . enkel dat duitse bedrijven er al heeft besteld. en er normaal één komt ergens in de benelux . meer zeg ik niet .

Gebruikersavatar
Medium Demag
Starter
Berichten: 953
Lid geworden op: vr 21 jul, 2006 14:37
Locatie: Gouderak
Contacteer:

Re: Tadano ATF 600G-8

Bericht door Medium Demag »

Mijn laatste info, vanuit de fabriek, is dat er pas een prijs aan de machine gehangen word in December. Dan zijn ook de tests met de starre jib afgerond. Er is (veel) serieuze belangstelling, O.a. uit Nederland. Maar....als er nog geen prijs vaststaat kun je nog niks kopen.....

Gr.
Hans

Plaats reactie

Terug naar “Tadano Faun”