Hitachi KH125-3
Moderator: Tim
Advertentie post before
Re: Hitachi KH125-3
[attachment=0]DSCF1826-BorderMaker.jpg[/attachment]
- Bijlagen
-
- DSCF1826-BorderMaker.jpg (120.45 KiB) 3393 keer bekeken
Re: Hitachi KH125-3
de trekdraadgeleider of fairlead.....
- Bijlagen
-
- DSCF1829-BorderMaker.jpg (123.01 KiB) 3393 keer bekeken
Re: Hitachi KH125-3
de Scania van de andere kant helaas met regenachtig weer
- Bijlagen
-
- DSCF1429-BorderMaker.jpg (102.81 KiB) 3393 keer bekeken
Re: Hitachi KH125-3
linkerzijde[attachment=0]DSCF1701-BorderMaker.jpg[/attachment]
- Bijlagen
-
- DSCF1701-BorderMaker.jpg (131.54 KiB) 3393 keer bekeken
Re: Hitachi KH125-3
ff een bakkie doen...............
- Bijlagen
-
- DSCF1998-BorderMaker.jpg (96.25 KiB) 3755 keer bekeken
Re: Hitachi KH125-3
schitterend onderhouden machines[attachment=0]DSCF1662-BorderMaker.jpg[/attachment]
- Bijlagen
-
- DSCF1662-BorderMaker.jpg (110.78 KiB) 3755 keer bekeken
Re: Hitachi KH125-3
[attachment=0]DSCF1676-BorderMaker.jpg[/attachment]
- Bijlagen
-
- DSCF1676-BorderMaker.jpg (113.17 KiB) 3755 keer bekeken
Re: Hitachi KH125-3
ik hoop dat jullie zo een aardige indruk hebben gekregen......
groet
martin[attachment=0]DSCF1679-BorderMaker.jpg[/attachment]
groet
martin[attachment=0]DSCF1679-BorderMaker.jpg[/attachment]
- Bijlagen
-
- DSCF1679-BorderMaker.jpg (118.4 KiB) 3754 keer bekeken
Re: Hitachi KH125-3
Martin.
Het hart bonkt me weer als vroeger.
Echt prachtige plaatjes van Arnold met z'n kraan.
Hier laat je ook gelijk zien aan de mede forummers dat het ook op deze manier ken.
Schotten schoon en netjes tegen elkaar om de boel echt lekker schoon te houden.
Deze manier van werken duurt misschien een kwartier langer over de hele dag, maar dit kwartier word dubbel en dwars weer terug verdient d.m.v plezierig werken.
Tuurlijk ligt het aan het werk wat je aan het doen bent. Als je op een steenfabriek-bevoorrading, 1 schot naar achter gaat op 1 dag, dan heb je een zware dag gehad.
Ik heb ook in het veen gezeten in Duitsland waar je eerst 8 tot 10 km moest schotten voor je op je spit-put was. Omdat de heenreis niks op bracht (per M3) ging je de
schotten uit elkaar leggen en steeds meer om te proberen. Je had 10 schotten bij je, 1 voor de gasolie-vaten en 9 voor het verkassen. Vaak bij het overkruizen van een sloot moest je het gas-olie schot aan de overkant leeg maken om met je dragline over de sloot te komen(dan had je ze alle 10 nodig.) Maar ik had schotten met dubbele haken zodat ik de schotten elke keer kon omdraaien, zo hield je de schotten (en de rupsen schoon) En zo zat je de hele dag op je eilandje ver in de polder.
Groetjes Rapier
Het hart bonkt me weer als vroeger.
Echt prachtige plaatjes van Arnold met z'n kraan.
Hier laat je ook gelijk zien aan de mede forummers dat het ook op deze manier ken.
Schotten schoon en netjes tegen elkaar om de boel echt lekker schoon te houden.
Deze manier van werken duurt misschien een kwartier langer over de hele dag, maar dit kwartier word dubbel en dwars weer terug verdient d.m.v plezierig werken.
Tuurlijk ligt het aan het werk wat je aan het doen bent. Als je op een steenfabriek-bevoorrading, 1 schot naar achter gaat op 1 dag, dan heb je een zware dag gehad.
Ik heb ook in het veen gezeten in Duitsland waar je eerst 8 tot 10 km moest schotten voor je op je spit-put was. Omdat de heenreis niks op bracht (per M3) ging je de
schotten uit elkaar leggen en steeds meer om te proberen. Je had 10 schotten bij je, 1 voor de gasolie-vaten en 9 voor het verkassen. Vaak bij het overkruizen van een sloot moest je het gas-olie schot aan de overkant leeg maken om met je dragline over de sloot te komen(dan had je ze alle 10 nodig.) Maar ik had schotten met dubbele haken zodat ik de schotten elke keer kon omdraaien, zo hield je de schotten (en de rupsen schoon) En zo zat je de hele dag op je eilandje ver in de polder.
Groetjes Rapier
Geen last te zwaar voor ap sigaar
Re: Hitachi KH125-3
Rapier, bedankt voor het mooie compliment en wij blijven ons best doen voor het BMF in de toekomst.
m vr gr
martin
m vr gr
martin