Heros - Roosendaal

Hier kun je alles vinden en posten over bedrijven werkzaam in het verticaal transport.

Moderator: Tim

Advertentie post before
Randy
Forumlid
Berichten: 3670
Lid geworden op: za 11 dec, 2004 22:31
Locatie: Echt

Heros - Roosendaal

Bericht door Randy »

Wat is de link tussen Heros en Heeren? Ik dacht dat Heros transport verzorgde en rupskranen verhuurde.

Heeft Heeren dan een AC350?

Randy
Liebherr LTM1050-3.1

Gebruikersavatar
ex455
Forumlid
Berichten: 3531
Lid geworden op: zo 24 apr, 2005 12:51
Locatie: oud-gastel

Bericht door ex455 »

@Randy.Heros heeft geen rupskranen,Heeren wel.Heros doet eigenlijk geen transport tenzij voor hunzelf.De man achter Heros noemt zelf Heeren maar is met de tijd voor zichzelf begonnen en nu is zijn zoon meer de man achter de tak kraanverhuur geworden nadat hij zelf een tijd Zelf met kranen heeft gedraait zogezegt opleiding op de werkvloer.

Gebruikersavatar
cranefan
Starter
Berichten: 614
Lid geworden op: di 31 mei, 2005 8:26
Locatie: Gilze
Contacteer:

Bericht door cranefan »

Heros heeft inderdaan nog een aantal oudere kranen rondrijden. Maar ook nieuwere types rijden er rond hoor. Men heeft een groot aantal Fauns (t/m ATF 100-5) en Spierings. Hebben ook in Belgie trouwens een vestiging, waar ook een ATF 100-5 staat gestationeerd.

Gebruikersavatar
geertyke
Forumlid
Berichten: 7867
Lid geworden op: zo 24 okt, 2004 11:01
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Bericht door geertyke »

Heb jij toevallig ook een foto van die ATF 100-5? Ben ik wel benieuwd naar.

Bij kranen met jib is het vaak zo dat de hoofdmast dan niet volledig is uitgeschoven. In plaats van dat de delen 100% zijn uitgeschoven zijn ze dan vaak 92% uitgeschoven. Dan is er meer stijfheid in de giek.

Geert

Gebruikersavatar
ex455
Forumlid
Berichten: 3531
Lid geworden op: zo 24 apr, 2005 12:51
Locatie: oud-gastel

Bericht door ex455 »

De vestig van heros in antwerpen is een overgenomen firma namelijk leemans.

Gebruikersavatar
tele
Starter
Berichten: 591
Lid geworden op: zo 28 nov, 2004 18:27
Locatie: drachten

Bericht door tele »

Ik ben benieuwd naar die atf 100-5 ik weet wel dat ze een atf 120 hebben en een atf 90-4 maaar een 100 tonner nee

Gebruikersavatar
eric
Forumlid
Berichten: 3565
Lid geworden op: do 20 jan, 2005 16:32
Contacteer:

Bericht door eric »

Op de site van Heros zelf staat wel een vage foto van deze Faun, hij staat in de verhuur als 130t

www.heros.nl
"If at first you don't succeed, try again"

Robster
Starter
Berichten: 231
Lid geworden op: wo 14 sep, 2005 17:04
Locatie: Brielle

Bericht door Robster »

ex455 schreef:@Randy.Heros heeft geen rupskranen,Heeren wel.Heros doet eigenlijk geen transport tenzij voor hunzelf.De man achter Heros noemt zelf Heeren maar is met de tijd voor zichzelf begonnen en nu is zijn zoon meer de man achter de tak kraanverhuur geworden nadat hij zelf een tijd Zelf met kranen heeft gedraait zogezegt opleiding op de werkvloer.
De gebroeders Hereen zijn uit elkaar om bepaalde redenen. Heeren kraanverhuur is door 1 broer verder gegaan. De andere broer doet/deed nu in transport van Doppen (vraag me niet wat het zijn). Hij kreeg een zoon; Rob Heeren. Die is de kraanverhuur gaan doen.
HEROS staat voor HEeren ROSendaal.
Fijne dag gewenst !

Gebruikersavatar
ex455
Forumlid
Berichten: 3531
Lid geworden op: zo 24 apr, 2005 12:51
Locatie: oud-gastel

Bericht door ex455 »

Heeren was een familie bedrijf met ik dacht 4 broers.Een is er voor hemzelf begonnen in kraanverhuur en recicling van hout en staalslakken en zijn zoon doet nu de kranen afdeling dus heros kraanverhuur.Heeren is met de andere drie verder gegaan,een is er uit de tijd en de andere doen denk ik niet veel meer in het bedrijf.De een draaide met een tadano kraantje en de andere reed met de scania torpedo met de dieplader.

Gebruikersavatar
Faunfreak
Forumlid
Berichten: 1238
Lid geworden op: vr 7 okt, 2005 21:10
Locatie: Den Haag

Bericht door Faunfreak »

hier een foto van een 100tons Faun
Bijlagen
Heros faun110t.jpg
Heros faun110t.jpg (93.27 KiB) 5995 keer bekeken

Plaats reactie

Terug naar “Kraanbedrijven”