Convoi - Stein
Moderator: Tim
Advertentie post before
Convoi - Stein
Een foto van ons 400-tons 4-punts liftsysteem tijdens de Open Dag 13 juni 2004.
Bovenin hangt een Faun RTF40-3 met een gewicht van (op papier) 36 ton.
Deze week gaan 2 collega's van Stein (waar dit systeem gestationeerd is) naar Polen om het daar op te bouwen. Voor Convoi Nürnberg moeten daar 5 persen gekanteld en geplaatst worden, waarbij de zwaarste pers 35 ton weegt.
Randy
Bovenin hangt een Faun RTF40-3 met een gewicht van (op papier) 36 ton.
Deze week gaan 2 collega's van Stein (waar dit systeem gestationeerd is) naar Polen om het daar op te bouwen. Voor Convoi Nürnberg moeten daar 5 persen gekanteld en geplaatst worden, waarbij de zwaarste pers 35 ton weegt.
Randy
- Bijlagen
-
- 400-tons liftsysteem
- 400-tons Liftsyteem.1.jpg (75.2 KiB) 4669 keer bekeken
Liebherr LTM1050-3.1
Terex-Demag's - Convoi
Birdview op de Open Dag van Convoi Stein in 2004.
Op de foto een heel klein deel van onze vloot.
Onder andere te zien zijn een DAF95 XF met semi-huif met heftruck-klep die in de stroppen hangt van een Demag AC395 (120-tons) enerzijds en aan het jib van de Terex-Demag AC350 SSL (350 ton) anderzijds.
De oplegger wordt veel ingezet voor het vervoer van kleiner heftrucks en electrische Valla-kranen alsmede (machine)delen die droog getransporteerd moeten worden.
Rechts op de foto staat de Demag AC500-1 die vrijdags laat terug kwam van een werk en 's maandags weer op tijd weg moest; vandaar dat hij niet stond opgebouwd.
Links achter de AC350 staat nog de Demag AC435 (150-tonner) die we recent volledig gereviseerd hebben, inclusief de complete telescoopgiek uit elkaar hebben gehad.
Achter de AC395 staat links de Renault Kerax 8x4 met autolaadkraan en recht erachter staat een Kalmar 12-tons heftruck. Daar hebben we er 2 van. Helaas was de 16-tonner net weg naar Turnhout voor het demonteren van drukwerken die ik later mee heb opgebouwd in Roeselaere met de Demag AC40-1 van vestiging Eindhoven.
Randy
Op de foto een heel klein deel van onze vloot.
Onder andere te zien zijn een DAF95 XF met semi-huif met heftruck-klep die in de stroppen hangt van een Demag AC395 (120-tons) enerzijds en aan het jib van de Terex-Demag AC350 SSL (350 ton) anderzijds.
De oplegger wordt veel ingezet voor het vervoer van kleiner heftrucks en electrische Valla-kranen alsmede (machine)delen die droog getransporteerd moeten worden.
Rechts op de foto staat de Demag AC500-1 die vrijdags laat terug kwam van een werk en 's maandags weer op tijd weg moest; vandaar dat hij niet stond opgebouwd.
Links achter de AC350 staat nog de Demag AC435 (150-tonner) die we recent volledig gereviseerd hebben, inclusief de complete telescoopgiek uit elkaar hebben gehad.
Achter de AC395 staat links de Renault Kerax 8x4 met autolaadkraan en recht erachter staat een Kalmar 12-tons heftruck. Daar hebben we er 2 van. Helaas was de 16-tonner net weg naar Turnhout voor het demonteren van drukwerken die ik later mee heb opgebouwd in Roeselaere met de Demag AC40-1 van vestiging Eindhoven.
Randy
- Bijlagen
-
- Terex-Demag Open Dag.
- Open Dag Convoi.jpg (74.85 KiB) 7995 keer bekeken
Liebherr LTM1050-3.1
-
- Starter
- Berichten: 211
- Lid geworden op: zo 22 jan, 2006 17:50
- Locatie: eindhoven
AC-100 Convoi
hey manne dan zalk het nu tochmaar ff laten weten ik heb vandaag gehoord da de kogel door de kerk is er komen 5 nieuwe terex AC-100 waarvan 2 voor eindhoven en verder zoiezo 1 voor breda en 1 voor stein
overigens zijn de ouwe AC-395 verkocht na taiwan alle 3 duzz
leuk nieuwtje
denk dak men mk maar ga inruilen op zon 100 tonner :P
groetjes silvan
overigens zijn de ouwe AC-395 verkocht na taiwan alle 3 duzz
leuk nieuwtje
denk dak men mk maar ga inruilen op zon 100 tonner :P
groetjes silvan
Convoi Europe
Beschikt men bij Convoi nog over MK40/45 vouwkranen?
Kielstra heeft een ex-Convoi MK 45. Maar hoe zit het met z'n voorloper, de MK 40, waar is die heengegaan, of draait ie nog bij Convoi?
Kielstra heeft een ex-Convoi MK 45. Maar hoe zit het met z'n voorloper, de MK 40, waar is die heengegaan, of draait ie nog bij Convoi?
Laatst gewijzigd door Cris op wo 20 dec, 2006 23:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Cris
En hier de oplegger met het liftsysteem zoals dat een week bij ons op de standplaats in Roermond heeft gestaan.
Het liftsysteem was nodig om bij APT Kurver op hetzelfde industrieterrein 2 ovens te demonteren en naar buiten te werken.
Gisternacht heeft Van der Vlist 2 transporten van 114 ton van de ovendelen uitgevoerd naar de loswal van Betoncentrale Kalle en Bakker in Roermond waar de 500-tonner ze direct heeft gelost. Foto's staan op http://www.randyheavyequipment.tk.
Op 19 april worden de ovendelen in een binnenvaartschip geladen.
Randy
Het liftsysteem was nodig om bij APT Kurver op hetzelfde industrieterrein 2 ovens te demonteren en naar buiten te werken.
Gisternacht heeft Van der Vlist 2 transporten van 114 ton van de ovendelen uitgevoerd naar de loswal van Betoncentrale Kalle en Bakker in Roermond waar de 500-tonner ze direct heeft gelost. Foto's staan op http://www.randyheavyequipment.tk.
Op 19 april worden de ovendelen in een binnenvaartschip geladen.
Randy
- Bijlagen
-
- DSC00049.JPG (48.67 KiB) 4482 keer bekeken
Liebherr LTM1050-3.1
En hier de bijbehorende Lintrailer oplegger met de hijsbalken voor het liftsysteem.
Het liftsysteem wordt dit jaar nog uitgebreid met een side-shift en mogelijk komt er nog een nieuw. En aangezien we regelmatig 800-tons liftsystemen moeten inhuren...
Randy
Het liftsysteem wordt dit jaar nog uitgebreid met een side-shift en mogelijk komt er nog een nieuw. En aangezien we regelmatig 800-tons liftsystemen moeten inhuren...
Randy
- Bijlagen
-
- DSC00048.JPG (45.69 KiB) 4479 keer bekeken
Liebherr LTM1050-3.1
AC 435 van Convoi.
Kwam dit "oudje" tegen in Venlo. Kanaalplaatvloeren en gevelplaten zetten tegen een kantoorpand in aanbouw.
Frans
Frans
- Bijlagen
-
- DSC_0888_edited-1.JPG (67.94 KiB) 7698 keer bekeken