Ginaf X-serie 6-assers
Advertentie post before
Re: Nieuw type Ginaf een 12 x 10
Valt wel mee hoor die investering, zoveel heeft de truck ook niet gekost. Het was een experiment van Ginaf en Pouw, om te kijken wat technisch en volgens de wet mogelijk was. Het is in ieder geval geen geheel nieuw ontwikkeld/ontworpen chassis.Vincent84 schreef:Hmmmm.... dus uiteindelijk een nutteloze investering. Als je er alleen mee op het terrein rijd kun je net zo goed een 5 asser pakken, daar kun je dan ook dikke vrachten op gooien zonder dat er een haan naar kraait.
- Roger van Nispen
- Forumlid
- Berichten: 6842
- Lid geworden op: zo 17 okt, 2004 15:49
- Locatie: Geleen
- Contacteer:
Re: Nieuw type Ginaf een 12 x 10
Helaas is het experiment met de GINAF 12x10 bij Pouw mislukt, maar wie niet waagt, die niet wint!
Voor de liefhebber staat de 12x10 te koop bij GINAF Service in Ederveen: http://www.trucks.nl/VehicleDetail.asp? ... nguageid=2
Voor de liefhebber staat de 12x10 te koop bij GINAF Service in Ederveen: http://www.trucks.nl/VehicleDetail.asp? ... nguageid=2
Re: Nieuw type Ginaf een 12 x 10
Iets voor bij jullie Roger,voor op de A2 in Maastricht.
Re: Nieuw type Ginaf een 12 x 10
Het zal niet meevallen deze te verkopen in Nederland zonder RDW keuring....
Zal wel naar het buitenland verdwijnen...?
Zal wel naar het buitenland verdwijnen...?
Stel vandaag uit wat morgen ook kan..
Dan heb je iedere dag werk..
Dan heb je iedere dag werk..
Re: Nieuw type Ginaf een 12 x 10
Buitenland wil geen HVPS en EVS.... En in het buitenland mag je zowieso maar tot 44 ton treingewicht dus hebben ze er nog minder aan.Peter K schreef:Het zal niet meevallen deze te verkopen in Nederland zonder RDW keuring....
Zal wel naar het buitenland verdwijnen...?
Trek die as er maar weer onderweg en zet het het oude kenteken maar weer op... Als deze niet omgekeurd is, zal het oude kenteken toch nog wel aanwezig zijn ?