Peterbilt

Post hier al je algemene informatie van diepladers, ballastwagens en ander uitzonderlijk transport, met of zonder vrachtwagens.
Advertentie post before
Gebruikersavatar
Buntjuuh
Forumlid
Berichten: 1009
Lid geworden op: zo 28 sep, 2008 15:52
Locatie: Leende

Re: Peterbilt 389 voor Euro Demolition

Bericht door Buntjuuh »

liefkleinkonijntje schreef:Dit is gewoon een hefbare as, dit zie je in Amerika op 60-70% van de speciaal transport trekkers... Is gewoon een belastbare as dus geen wannebe reservewiel... (C)
I know I know...
Ow das helemaal beter!!! Hou niet zo van onfunctionele dinger.

Wiebrand

Gebruikersavatar
Remko
Forumlid
Berichten: 7774
Lid geworden op: zo 17 okt, 2004 14:27
Locatie: Houten

Re: Peterbilt 389 voor Euro Demolition

Bericht door Remko »

Mooie truck, staat erg imposant met die Pendel-X erachter, maar is dit wel handig? Je zit al snel aan een behoorlijke lengte met zo'n neus, en met een dergelijke lange trekker zal het rotonde nemen ook niet erg makkelijk gaan...

lyncyst
Starter
Berichten: 116
Lid geworden op: zo 27 mei, 2007 13:40

Re: Peterbilt 389 voor Euro Demolition

Bericht door lyncyst »

wat gaat de volvo nu doen?

Gebruikersavatar
geertyke
Forumlid
Berichten: 7867
Lid geworden op: zo 24 okt, 2004 11:01
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Peterbilt 389 voor Euro Demolition

Bericht door geertyke »

Gewoon rijden. De Volvo's bliven gewoon rijden hoor. Extra aanvulling aan het materieelpark van Euro Demolition.

Gebruikersavatar
Sleaze
Forumlid
Berichten: 5914
Lid geworden op: vr 3 mar, 2006 23:29
Locatie: Makkum
Contacteer:

Re: Peterbilt 389 voor Euro Demolition

Bericht door Sleaze »

Remko schreef:Mooie truck, staat erg imposant met die Pendel-X erachter, maar is dit wel handig? Je zit al snel aan een behoorlijke lengte met zo'n neus, en met een dergelijke lange trekker zal het rotonde nemen ook niet erg makkelijk gaan...
Anema lukt het al jaren hier in Friesland met de Kenworth (chauffeur vloekt er wel eens op maar goed het staat wel mooi...)

Vergeet niet dat het de pendel X pendelassen heeft hiermee vang je al heel wat beperkingen op. En natuurlijk is Euro geen commercieel transportbedrijf. Ze hebben de tijd voor het transport en zijn eigen baas. Dit is heel wat anders wanneer je commercieel actief bent in het transport.

Gebruikersavatar
Green Device
Starter
Berichten: 866
Lid geworden op: vr 26 okt, 2007 21:54
Locatie: Nunspeet

Re: Peterbilt 389 voor Euro Demolition

Bericht door Green Device »

Beste sleaze vind dit antwoord een beetje vreemd, de pendel x assen vangen beperkingen op,prima ben je dan nog 4 meter korter ben je toch veel wendbaarder, en het verhaal van het is geen commercieel bedrijf? Wij moeten ook betaald worden conform cao, onze rijuren houden ook op bij 10 en er word van mij ook verwacht dat ik mijn werk zo snel en efficient mogelijk doe. Maar goed een opvallende auto is het zeker.
SPECIAAL TRANSPORT FORUM

Gebruikersavatar
Sleaze
Forumlid
Berichten: 5914
Lid geworden op: vr 3 mar, 2006 23:29
Locatie: Makkum
Contacteer:

Re: Peterbilt 389 voor Euro Demolition

Bericht door Sleaze »

Hoho op die manier bedoel ik het niet. Ik bedoel dat je je combinatie kan afstemmen op het eigen machinepark en een commercieel rijdend voertuig moet ingericht zijn op alles wat er maar kan opkomen. Met de tijd doelde ik op EuroDemolition. Als de chauffeur een paar keer extra moet steken zal dat tijd kosten, bij eigen vervoer kan dat prima maar een klant ziet je al aankomen...

Je weet zelf natuurlijk prima dat jouw combinatie optimaal is afgestemd op het transport binnen jullie onderneming om dat zo goed en zo snel mogelijk uit te voeren.

Mijn excuses ik had specifieker moeten zijn en niet moeten praten over alle bedrijven met eigen vervoer, zo was het niet bedoeld.

Gebruikersavatar
Green Device
Starter
Berichten: 866
Lid geworden op: vr 26 okt, 2007 21:54
Locatie: Nunspeet

Re: Peterbilt 389 voor Euro Demolition

Bericht door Green Device »

No hard feelings, ik vind die van Anema trouwens ook een prachtige machine, maar om weer on topic te komen als ik het goed zie heeft de peterbilt geen naafreductie. Weet iemand wat voor versnellingsbak in deze truck zit?
SPECIAAL TRANSPORT FORUM

Gebruikersavatar
Sjakie.
Starter
Berichten: 128
Lid geworden op: zo 26 nov, 2006 17:19
Locatie: In the Dutch Mountains.

Re: Peterbilt 389 voor Euro Demolition

Bericht door Sjakie. »

Volgens mij een ongesynchroniseerde 16-bak.
Afhankelijk van bouwjaar en de wensen van de vorige eigenaar.
Ik maak geen fouten,alleen vergissingen.
Ik ken geen problemen,alleen uitdagingen.

Plaats reactie

Terug naar “Zwaar- en uitzonderlijk transport”