Faymonville vs Nooteboom vs Broshuis
Advertentie post before
Re: Faymonville - Nooteboom - Broshuis
Hoi Sleaze,
Op de foto's van jou wagen zie ik toch duidelijk dat je nu met een Nooteboom rijdt terwijl je hierboven schrijft dat je laatste keuze een Broshuis was!
Hoe verklaren we dat?
Marcel
Op de foto's van jou wagen zie ik toch duidelijk dat je nu met een Nooteboom rijdt terwijl je hierboven schrijft dat je laatste keuze een Broshuis was!
Hoe verklaren we dat?
Marcel
Re: Faymonville - Nooteboom - Broshuis
Dat er ooit in de toekomst, wie weet, een uitbreiding te verwachten is
Re: Faymonville - Nooteboom - Broshuis
Zoals jij het hierover zei klinkt het alsof je al een Broshuis hebt gekocht en er mee rijdt en vroeger met een Nooteboom.
-
- Starter
- Berichten: 696
- Lid geworden op: vr 7 nov, 2008 19:59
- Locatie: giessenburg
Re: Faymonville - Nooteboom - Broshuis
nooteboom semitrailer s komen uit roemenie en worden hier afgemonteerd met een plaatje made in holland
wirtgen w 150
Re: Faymonville - Nooteboom - Broshuis
Ja bij Nooteboom hebben ze een fabriek in Roemenie, maar daar bouwen ze alleen de standaard semi's. En die zijn in principe alleen voor oost-europa bedoeld qua verkoop. In Nederland zeggen ze het er wel bij waar ze gebouwd worden.
Verder zijn de (ook al kleine) verschillen interessant om te lezen van de diverse merken. (zeer gedetailleerd door "ex-tra") en dan hebben we het hier alleen nog maar over de grote namen die bij ons bekend zijn als Broshuis, Nooteboom, Faymonville. Oke Goldhofer, Nicolas en Doll zie je haast niet rijden in NL Maar ben nu wel benieuwd naar jullie kennis en ervaring van de snel opgekomen merken (vooral door de lange levertijden van de afgelopen jaren, kijken hoe het nu met hun gaat lopen) als TSR, Stokota, Kassbohrer en Meusburger. Of zijn ze daar nog niet lang genoeg voor op de markt om over "werkervaring" te spreken?
Mijn voorkeur blijft voorlopig wel uitgaan naar Broshuis en Nooteboom in ieder geval
Verder zijn de (ook al kleine) verschillen interessant om te lezen van de diverse merken. (zeer gedetailleerd door "ex-tra") en dan hebben we het hier alleen nog maar over de grote namen die bij ons bekend zijn als Broshuis, Nooteboom, Faymonville. Oke Goldhofer, Nicolas en Doll zie je haast niet rijden in NL Maar ben nu wel benieuwd naar jullie kennis en ervaring van de snel opgekomen merken (vooral door de lange levertijden van de afgelopen jaren, kijken hoe het nu met hun gaat lopen) als TSR, Stokota, Kassbohrer en Meusburger. Of zijn ze daar nog niet lang genoeg voor op de markt om over "werkervaring" te spreken?
Mijn voorkeur blijft voorlopig wel uitgaan naar Broshuis en Nooteboom in ieder geval
Re: Faymonville - Nooteboom - Broshuis
TSR is dan wellicht voor sommigen een nieuwe naam; de ''man achter TSR'' is beslist niet nieuw in de branche.
Er is een rijtje faillissementen aan TSR vooraf gegaan.
Zo uit mijn blote hoofd: kromhout trailers [2001] > Kromhout Special Trailers [2003] > TSR
(en dan vergeet ik even de Stokota - EKW periode tussen Kromhout Special Trailers - EKW en TSR en voor het gemak ook even de overgang van LSU naar Kromhout helemaal in het begin).
1 ding kunnen we hier in iedergeval uit opmaken: als je iemand wil spreken van de ''After Sales'' zou ik niet te lang wachten.
Er is een rijtje faillissementen aan TSR vooraf gegaan.
Zo uit mijn blote hoofd: kromhout trailers [2001] > Kromhout Special Trailers [2003] > TSR
(en dan vergeet ik even de Stokota - EKW periode tussen Kromhout Special Trailers - EKW en TSR en voor het gemak ook even de overgang van LSU naar Kromhout helemaal in het begin).
1 ding kunnen we hier in iedergeval uit opmaken: als je iemand wil spreken van de ''After Sales'' zou ik niet te lang wachten.
Re: Faymonville - Nooteboom - Broshuis
Inderdaad normale mensen!! Die het niet uitmaakt dat je maar voor 1 dieplader komt en je niet pas aankijken voordat je er 5 tegelijk besteld of er al 10 op de zaak hebt staan. Ze nemen je serieus als je er 10 besteld maar ook als je er gewoon voor 1-tje langs komt.ex-tra schreef:Mijn voorkeur gaat uit naar Broshuis.
Een oerdegelijk Nederlands product maar misschien belangrijker: normale mensen.
Kan N...boom nog flink van leren!!
Grt Wiebrand
Re: Faymonville - Nooteboom - Broshuis
zag laatst een Broshuis naast een Nooteboom staan, waarbij het afwerkingsniveau van Broshuis toch beduidend beter was dan die van Noot
Re: Faymonville - Nooteboom - Broshuis
Een Faymonville is veel goedkoper door minder staal en dus ook minder sterk.
Kijk ook eens naar eigen gewicht en daarmee naar technisch draagvermogen.
En wat doe je met je oplegger, hoogte of lengte en laag gewicht rijden. Of dacht en nacht met maximaal laadvermogen rijden.
Over afwerkingen van bepaalde dingen kan je volgens mij voor afleveren nog wel even langs gaan over wat je er graag anders op zou zien en wat je er extra op wil.
Over de verkoop van een product van een bedrijf hoor je altijd verschillende verhalen, de één wordt voor zijn gevoel beter behandeld bij de één dan bij de ander. En de andere voelt beter bij éne. Dat is in elke branch.
Kijk ook eens naar eigen gewicht en daarmee naar technisch draagvermogen.
En wat doe je met je oplegger, hoogte of lengte en laag gewicht rijden. Of dacht en nacht met maximaal laadvermogen rijden.
Over afwerkingen van bepaalde dingen kan je volgens mij voor afleveren nog wel even langs gaan over wat je er graag anders op zou zien en wat je er extra op wil.
Over de verkoop van een product van een bedrijf hoor je altijd verschillende verhalen, de één wordt voor zijn gevoel beter behandeld bij de één dan bij de ander. En de andere voelt beter bij éne. Dat is in elke branch.
Fijne dag gewenst !
Re: Faymonville - Nooteboom - Broshuis
bij Nooteboom hebben ze een fabriek in Roemenie, maar daar bouwen ze alleen de standaard semi's. En die zijn in principe alleen voor oost-europa bedoeld
...dan gaat deze oplegger zeker ''vast'' op Oost Europa rijden.
- Bijlagen
-
- Herschaalde kopie van tussentafel.jpg (64.18 KiB) 4287 keer bekeken