Nicolas

Post hier al je algemene informatie van diepladers, ballastwagens en ander uitzonderlijk transport, met of zonder vrachtwagens.
Advertentie post before
Gebruikersavatar
Davey1991
Starter
Berichten: 617
Lid geworden op: do 29 nov, 2007 15:50
Locatie: Nederland

Bericht door Davey1991 »

wanneer komt die kraan erop dan? :D mooie combinatie zeg :Y

Gebruikersavatar
Green Device
Starter
Berichten: 866
Lid geworden op: vr 26 okt, 2007 21:54
Locatie: Nunspeet

fassi 1100

Bericht door Green Device »

Volgens de laatste berichten eind maart, maar dat zal wel iets uitlopen.

henry@
Starter
Berichten: 618
Lid geworden op: di 20 feb, 2007 19:42
Locatie: onder amsterdam
Contacteer:

Bericht door henry@ »

Nicolas en Scheuerle zijn van een en dezelfde handels cq eigenaars group
Er zit van allebei de bedrijven techniek op dit type trailer.
Of tewel ze stonden samen aan de wieg van dit type dieplader.
heb geen haast

Gebruikersavatar
Green Device
Starter
Berichten: 866
Lid geworden op: vr 26 okt, 2007 21:54
Locatie: Nunspeet

antwoord henry

Bericht door Green Device »

Ik heb het even opgezocht henry en wat betreft de samenwerking zijn nicolas en scheurle samen met kamag wel zusterbedrijven, maar ik vroeg in frankrijk aan nicolas dezelfde vraag, toen zeiden ze daar dat het hun trailer was met scheurle stickers erop, ik wil het nu echt weten dus ik ga het uitzoeken, je hoort nog van me.

henry@
Starter
Berichten: 618
Lid geworden op: di 20 feb, 2007 19:42
Locatie: onder amsterdam
Contacteer:

Bericht door henry@ »

Dat lijk me wel leuk Green Device.
Want bij Scheuerle zeggen ze iets anders.
Heb een poos terug namelijk 1 half afgebouwd bij hun op de werf
zien staan. Stond zonder pendels en in de grondverf.
Hoor het en lees het wel hier.
heb geen haast

Gebruikersavatar
Broshuisman
Starter
Berichten: 222
Lid geworden op: di 31 mei, 2005 6:19
Locatie: kampen

Bericht door Broshuisman »

IAA 2006:
Stand van NICOLAS!!Prachtig mooie NICOLAS Euro compact.
Aan alle kanten duidelijk herkenbaar als NICOLAS.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Maar wacht eens!
Op één (1) enkele plek op de oplegger zit (aan de zijde van de stand) een Scheuerle sticker.
Ja nee:
Dit MOET een Scheuerle zijn!!

Afbeelding

Maar nu even alle gekheid op een stokje:
NICOLAS, SCHEUERLE en KAMAG behoren bij de
„TII –Transporter Industry International“ groep.
Deze groep onder leiding van Otto Rettenmaier, is met zijn modulaire voertuigen leider op de wereldmarkt.
De drie leden van deze groep hebben alle drie een bepaalde mate van vrijheid in hun eigen afdeling,
maar uiteraard word er ook zoveel mogelijk gebruik gemaakt van dezelfde componenten.
(immers is in grote aantallen inkopen goedkoper als enkele stuks)
Het kan dus heel goed gebeuren dat terwijl het product gemaakt is in de fabriek van de ene fabrikant,
de naam en logo`s erop zitten van de andere.
(heeft NTB dit al niet jaren gedaan met moduletrailers van Scheuerle??)
Heel concreet betekend dit dat er op een door Nicolas geproduceerde oplegger dus rustig:
Nicolas, Scheuerle, Broshuis en wellicht straks dus ook Nooteboom stickers/borden kunnen zitten.

Piet
Broshuisfoto`s altijd welkom op:
broshuisfoto@gmail.com

GOOD - BETTER - BROSHUIS.

ARoger
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: za 21 apr, 2007 13:03
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door ARoger »

Hey Heren,
Ik hoorde in de wandelgangen dat men toch niet zo tevreden was over de Nicolas pendelasdiepladers. Laten we wel wezen Nicolas, Scheuerle Nooteboom, Broshuis goldhofer het zijn allemaal goeie gerespecteerde merken dus in die hoedanigheid is het niet bedoeld. Maar meer dat het concept van Nicolas toch niet zo schijnt aan te slaan (danwel alleen in NL?) Ik hoor in ieder geval graag ieder zijn gedachte en zeker ervaringen hierover. Er rijden er nu toch rond in NL dus er moet ervaring mee zijn.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Nielsje
Starter
Berichten: 495
Lid geworden op: di 7 mar, 2006 23:02

Bericht door Nielsje »

ARoger schreef:Hey Heren,
Ik hoorde in de wandelgangen dat men toch niet zo tevreden was over de Nicolas pendelasdiepladers. ....

... Ik hoor in ieder geval graag ieder zijn gedachte en zeker ervaringen hierover. Er rijden er nu toch rond in NL dus er moet ervaring mee zijn.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
Zelf heb ik er geen ervaringen mee, maar ik ben wel benieuwd! Je geeft volgens mij aan dat je wel het een en ander weet, zou je dit ook willen vertellen?

Gebruikersavatar
Green Device
Starter
Berichten: 866
Lid geworden op: vr 26 okt, 2007 21:54
Locatie: Nunspeet

NICOLAS TRAILERS

Bericht door Green Device »

Ik rijd zelf nou met een nicolas-broshuis ik wil elke vraag eerlijk beantwoorden, kom wel met serieuze dingen en niet vanuit de wandelgangen ik zet de dingen die ik in de wandelgangen hoor over nooteboom ook niet op het forum dat vraag ik gewoon aan iemand die ermee rijd, smaken verschillen(daarom zijn er ook zoveel zakjes venco) maar als ieder gewoon zegt zoals het is dan kan een ieder de voordelen van welk merk dan ook meenemen bij de aanschaf van een nieuwe trailer. Bij nicolas zei de verkoper ook wij bouwen een trailer waar wij zoveel mogelijk ideeen en eisen van klanten in willen verwerken,maar kom jij dingen tegen in jouw werk waarvan jij zegt he dat moet of kan anders laat het ons weten en onze teken-,rekenkamer zoekt uit of wij er wat mee kunnen daardoor kunnen wij vanuit jullie praktijk tot steeds betere trailers komen. j'attends a votre reaction.
Bijlagen
Herschaalde kopie van IMG_0735.jpg
Herschaalde kopie van IMG_0735.jpg (130.26 KiB) 4326 keer bekeken
SPECIAAL TRANSPORT FORUM

Gebruikersavatar
kleintje75
Forumlid
Berichten: 1629
Lid geworden op: do 15 feb, 2007 19:40
Locatie: doorwerth
Contacteer:

Bericht door kleintje75 »

Deze dolly-oplegger-combi van van Elk staat op de TKD op de stand van Famonville

Plaats reactie

Terug naar “Zwaar- en uitzonderlijk transport”