Fuchs 301 - Koekoek Assen

Alle overige machines uit de Terex-groep kunnen hier worden besproken

Moderator: Bart

Advertentie post before
Gebruikersavatar
WaterVos
Starter
Berichten: 68
Lid geworden op: ma 30 apr, 2007 21:47
Locatie: Nistelrode
Contacteer:

Fuchs 301

Bericht door WaterVos »

sytzecat schreef:Weer een 301 ondekt,

Dit maal vandaag 4 November in de omgeving van Westerscheps in Duitsland, toevallig bij de buurman van een familielid van mijn vrouw. hij zou even naar zijn buurman om polshoogte te nemen of hij ook te koop is!!!
Hallo Sytzecat.

Ik heb een berichtje ontvangen van Nielsje dat voor jou bestemd is.
Maar ik ben ook wel benieuwd hoe het met jou en je Fuchs verloopt ?
Bij mij gaat alles redelijk naar wens, maar heb nog wel enkele vragen.
Ben op zoek naar een revisieset voor de hoofdremcilinder.
Ook ben ik er nog niet helemaal uit hoe de trekdraadgeleider bevestigd moet worden. Ik heb een originele Duitse giek en ik heb begrepen dat de gieken in Nederland vermaakt werden, met betrekking tot de ophanging aan de bovenwagen.
Heb jij toevallig detailopnamens van de bevestiging van jou giek ? en hoe breed is de binnenste afstand van de gaffel van de giek van jou kraan?
Stuur mij svp een berichtje via mijn e-mail.
Alvast bedankt.
Groetjes WaterVos.

Nielsje
Starter
Berichten: 495
Lid geworden op: di 7 mar, 2006 23:02

Bericht door Nielsje »

Hallo Watervos,

ja excuus. Was een beetje fout gegaan, maar ik was van beide Vosjes 301 wel benieuwd wat de voortgang is!

Gebruikersavatar
WaterVos
Starter
Berichten: 68
Lid geworden op: ma 30 apr, 2007 21:47
Locatie: Nistelrode
Contacteer:

Bericht door WaterVos »

Nielsje schreef:Hallo Watervos,

ja excuus. Was een beetje fout gegaan, maar ik was van beide Vosjes 301 wel benieuwd wat de voortgang is!
Hallo Nielsje.
Excuus is niet nodig (A) , er zitten ook zo veel knoppen op om een berichtje te versturen, zodat het altijd kan gebeuren dat je de verkeerde neemt (D) .
Ik vind het wel leuk dat je intresse hebt in onze Vosjes (Y) .
Ik moet nog even zoeken (ch) hoe ik foto's moet toevoegen, dan wordt het wat duidelijker.
Ik doe in ieder geval mijn best om mijn Fuchs te bewaren en weer operationeel te krijgen. (Y)

Groetjes WaterVos.

Nielsje
Starter
Berichten: 495
Lid geworden op: di 7 mar, 2006 23:02

Bericht door Nielsje »

Hallo Watervos,

je kan eenvoudig foto's toevoegen. Als je een berichtje plaatst, zit er onder je tekstvenstertje het gedeelte 'add an attachment'. Dan kan je bij 'filename' op 'bladeren' klikken, en dan een foto zoeken op je harde schijf. Zorg er wel voor dat ze niet te groot zijn ;). Bij 'File comment' kan je eventueel een beschrijving toevoegen. Vervolgens klik je op 'Add Attachment' en daarna op 'OK' en dan wordt je bericht inclusief een foto geplaatst :).

Ik ben benieuwd naar de vorderingen! Als ik ooit klaar ben met mijn opknapper moet er maar eens wat groters komen (Y)

Plaats reactie

Terug naar “Overige”