Open dagen JCB Ulestraten 1999

Alle overige JCB machines kunnen hier besproken worden
Plaats reactie
Advertentie post before
Gebruikersavatar
marcel.koenen
Forumlid
Berichten: 6940
Lid geworden op: za 23 mei, 2009 11:15
Locatie: Brunssum
Contacteer:

Open dagen JCB Ulestraten 1999

Bericht door marcel.koenen »

Om de opening van ons nieuwe pand aan de Bamfordweg no. 3 te vieren werd er een gezellige open dag georganiseerd in september 1999..

Afbeelding

Het Service Team, zoals dat destijds op onze bussen stond. De caddy rechts was van mij, later heb ik nog een paar jaar in 1 van die transits gereden.

Afbeelding

Diverse Loadalls, eentje met een heggeschaar-installatie van Dabekausen uit Echt erop. Wat niemand mocht weten is dat de machine links niet meer startte nadat we hem hadden opgesteld (A)

Afbeelding

De ruwterreinheftruck vooraan was voor Boels. Die hadden er totaal 5 gekocht. Ernaast staat een TM270, een combinatie verreiker/laadschop.

Afbeelding

TM270, 426B HT, 436b HT en 456B ZX. Deze laatste is volgens mij nog verkocht aan Meuleberg Recycling in Stein.

Afbeelding

Het staat natuurlijk nooit de eerste keer goed, dus de kleintjes moesten vooraan..

Afbeelding

En aan de andere kleintjes was ook gedacht.. (Y)

Afbeelding

Die lange ben ik, daarnaast Hans van der Heijden (4CX klant) en rechts een 4CX inruiler van Willy Respen uit Someren. Die had toen iets van 8000 uur op de teller.

Groet

Marcel Koenen

Gebruikersavatar
Roel
Forumlid
Berichten: 4494
Lid geworden op: za 28 okt, 2006 9:15
Locatie: Someren

Re: Open dagen JCB Ulestraten 1999

Bericht door Roel »

marcel.koenen schreef:en rechts een 4CX inruiler van Willy Respen uit Someren. Die had toen iets van 8000 uur op de teller.
Op het moment van inruilen stond er 9200 uur op de teller. Zijn wel mooie foto's Marcel, heb je ook foto's van de nieuwe 4 CX die we toen net hadden, die stond ook op de open dagen??

Edit: Na een uitvoerige inspectie zijn wij tot de conclusie gekomen dat op de foto de nieuwe staat en de inruiler staat op een andere plaats.
Echte vrienden krijg je niet, vrienden die verdien je door er zelf een te zijn!

Gebruikersavatar
marcel.koenen
Forumlid
Berichten: 6940
Lid geworden op: za 23 mei, 2009 11:15
Locatie: Brunssum
Contacteer:

Re: Open dagen JCB Ulestraten 1999

Bericht door marcel.koenen »

Ow da's een goeie! Volgens mij stonden ze toen naast elkaar ofzo.. tenminste daar staat me iets van bij.. Maar helaas zijn dit de enige foto's die ik heb van toen. Ik zal eens rondvragen of collega's nog foto's hebben gemaakt die dag (lijkt me eigenlijk wel) en of zij die dan willen inscannen, want zo digitaal waren we 11 jaar geleden nog niet :)

Groet

Marcel

Plaats reactie

Terug naar “Overige”