Doosan DX 300 LC Long Reach

Post hier alles over de Doosan & Daewoo graafmachines

Moderator: Bouwmachineforum.nl

Advertentie post before
Gebruikersavatar
martin 520
Forumlid
Berichten: 2296
Lid geworden op: zo 26 aug, 2007 9:22
Locatie: Vlak bij Harlingen..
Contacteer:

Re: Doosan DX 300 LC Long Reach

Bericht door martin 520 »

Zetzetpejertje schreef:ik wist niet dat dit zoveel reacties opbracht, sorry als ik iemand beledigd heb. Entjes is niet direct een opdrachtgever van mij, ik heb
er via iemand anders even mee moeten draaien en ik vond het tegenvallen. dit was alles .
uitleg is dat ik de opbreekkracht van de bakcilinder , de kracht van lepelcilinder vindt ik tegenvallen. Ik had meer verwacht hiervan.Ik heb ook de LR van van der Ven gezien en een keer meegedraaid.
Als iemand een Doosan koopt moet hij zelf weten alleen ik heb met meerdere Longreaches gedraaid en om op een andere post van mij af te gaan
vindt ik dat een merk wat echt een LR maaks [CAT,Liebherr] dat je dan een echte LR heb. Ik heb niets tegen andere merken maar daar wordt vaak het onderstel van een gewone korte giek gebruikt , misschien wat ballast bijgehangen achter, knoop er een lange giek aan en voila. LR geboren. Maar dan mis je een heleboel kracht.Nogmaals srry als ik iemand beledig maar dit is mijn mening :?
Ik denk niet zozeer dat je een ander beledigd, maar nogmaals, je zet jezelf voor schut ! Ik las op een ander topic dat je een hekel had aan het draaien met een Cat en hier begin je ermee te slijmen over een LR uitvoering. Bijna elk merk heeft wel standaard een LR uitvoering in zijn programma zitten, en dat heeft niets te maken met wat jij hier vertelt.
Als je graag wil dat wij serieus naar jouw berichten kijken geef dan ook serieus commentaar, zoniet, zeg dan maar niks.
Eerbied voor het oude......open oog voor het nieuwe..!!!

Gebruikersavatar
boertje
Forumlid
Berichten: 2459
Lid geworden op: do 3 apr, 2008 15:48
Locatie: purmerend

Re: Doosan DX 300 LC Long Reach

Bericht door boertje »

ben het met martin eens,je kan wel zeggen dat een kraan niks is maar leg het ook uit waarom.we hebben allemaal wel eens een machine wat je niks vindt.heb ook vrij veel (zw) graafmachines gehad in al die jaren en met de een lukt meteen alles en met de ander llijkt wel of niks lukt..........

Gebruikersavatar
fh330
Forumlid
Berichten: 2110
Lid geworden op: wo 8 feb, 2006 19:28
Locatie: enschede

Re: Doosan DX 300 LC Long Reach

Bericht door fh330 »

Oke alles weer duidelijk discussie gesloten en nu weer FOTO`S :D

Gebruikersavatar
Zetzetpejertje
Starter
Berichten: 140
Lid geworden op: za 13 jun, 2009 0:02
Locatie: Den Bosch

Re: Doosan DX 300 LC Long Reach

Bericht door Zetzetpejertje »

martin 520 schreef:
Zetzetpejertje schreef:ik wist niet dat dit zoveel reacties opbracht, sorry als ik iemand beledigd heb. Entjes is niet direct een opdrachtgever van mij, ik heb
er via iemand anders even mee moeten draaien en ik vond het tegenvallen. dit was alles .
uitleg is dat ik de opbreekkracht van de bakcilinder , de kracht van lepelcilinder vindt ik tegenvallen. Ik had meer verwacht hiervan.Ik heb ook de LR van van der Ven gezien en een keer meegedraaid.
Als iemand een Doosan koopt moet hij zelf weten alleen ik heb met meerdere Longreaches gedraaid en om op een andere post van mij af te gaan
vindt ik dat een merk wat echt een LR maaks [CAT,Liebherr] dat je dan een echte LR heb. Ik heb niets tegen andere merken maar daar wordt vaak het onderstel van een gewone korte giek gebruikt , misschien wat ballast bijgehangen achter, knoop er een lange giek aan en voila. LR geboren. Maar dan mis je een heleboel kracht.Nogmaals srry als ik iemand beledig maar dit is mijn mening :?
Ik denk niet zozeer dat je een ander beledigd, maar nogmaals, je zet jezelf voor schut ! Ik las op een ander topic dat je een hekel had aan het draaien met een Cat en hier begin je ermee te slijmen over een LR uitvoering. Bijna elk merk heeft wel standaard een LR uitvoering in zijn programma zitten, en dat heeft niets te maken met wat jij hier vertelt.
Als je graag wil dat wij serieus naar jouw berichten kijken geef dan ook serieus commentaar, zoniet, zeg dan maar niks.

Goed lezen in dat topic want ik had gezegd dat ik Cat voorheen niet alles vondt maar nu 1 van de betere kranen en prestaties. (Y)

Gebruikersavatar
Gjvd
Starter
Berichten: 98
Lid geworden op: do 16 aug, 2007 12:26
Locatie: Het Hoge Noorden
Contacteer:

Re: Doosan DX 300 LC Long Reach

Bericht door Gjvd »

De 300 van heuvelman ibis in de eemshaven .
Bijlagen
P1020101aangepast.jpg
P1020101aangepast.jpg (132.52 KiB) 5201 keer bekeken
Je moet roeien met de riemen die je hebt

Gebruikersavatar
Gjvd
Starter
Berichten: 98
Lid geworden op: do 16 aug, 2007 12:26
Locatie: Het Hoge Noorden
Contacteer:

Re: Doosan DX 300 LC Long Reach

Bericht door Gjvd »

;P
Bijlagen
P1020110 aangepast.jpg
P1020110 aangepast.jpg (122.11 KiB) 5192 keer bekeken
Je moet roeien met de riemen die je hebt

Gebruikersavatar
Cris
Forumlid
Berichten: 18253
Lid geworden op: do 5 mei, 2005 17:13
Locatie: Assen

Re: Doosan DX 300 LC Long Reach

Bericht door Cris »

De machine van Beukema heeft er inmiddels een kleurtje bij gekregen. Hier staat hij op één van de vloeivelden van de suikerfabriek te Hoogkerk.
Bijlagen
Beuk.jpg
Beuk.jpg (120.37 KiB) 4670 keer bekeken
Cris

Gebruikersavatar
volvo-Power!
Starter
Berichten: 496
Lid geworden op: wo 28 okt, 2009 19:09
Locatie: Goudswaard

Re: Doosan DX 300 LC Long Reach

Bericht door volvo-Power! »

Waar is die kraan ? Heb nooit gezien

LucienG
Forumlid
Berichten: 2092
Lid geworden op: do 29 sep, 2011 19:14
Locatie: Hoeksewaard
Contacteer:

Re: Doosan DX 300 LC Long Reach

Bericht door LucienG »

Vandaag een Doosan DX 300 gevonden.
Machine is Van Der Ven
DSC05873-BorderMaker.jpg
DSC05873-BorderMaker.jpg (109.6 KiB) 3830 keer bekeken
Laatst gewijzigd door LucienG op za 18 mei, 2013 19:55, 1 keer totaal gewijzigd.

LucienG
Forumlid
Berichten: 2092
Lid geworden op: do 29 sep, 2011 19:14
Locatie: Hoeksewaard
Contacteer:

Re: Doosan DX 300 LC Long Reach

Bericht door LucienG »

Machine werkt in Zuidland.
Bouwjaar 2006
DSC05870-BorderMaker.jpg
DSC05870-BorderMaker.jpg (145.93 KiB) 3827 keer bekeken

Plaats reactie

Terug naar “Graafmachines”