Hyundai HL komt met de nieuwe 9A serie

Alle overige Hyundai machines kunnen hier besproken worden

Moderator: Bouwmachineforum.nl

Plaats reactie
Advertentie post before
DeNNiS_
Starter
Berichten: 49
Lid geworden op: zo 6 sep, 2009 17:34

Hyundai HL komt met de nieuwe 9A serie

Bericht door DeNNiS_ »

Afbeelding

Het grote succes van de Hyundai-9 serie wielladers wordt opgevolgd door de nieuwe 9A-serie!
Het geheel vernieuwde programma loopt van de 10-tons HL730-9A tot de 31 ton wegende HL780-9A. Bij het ontwerp van de 9A-serie is de nadruk op brandstofbesparing gelegd. De schone Stage IIIB Cummins dieselmotor zorgt - in combinatie met de moderne ZF-automatische power shift met automatisch lock-up koppelomvormer - voor een zeer gunstig brandstofverbruik.

De machinist staat bij de Hyundai grondverzetmachines centraal. Naast de stille en comfortabele cabine is de wiellader geheel naar de persoonlijke wensen van de machinist in te stellen; de machinist kan bijvoorbeeld zelf de karakteristiek ZF-transmissie, de reactie rempedaal, het koppel en toerental van de dieselmotor instellen.
Door de grote motorcompartimentdeuren en wegdraaibare spatborden zijn alle componenten eenvoudig te bereiken voor onderhoudswerkzaamheden. De koelers zijn wegdraaibaar uitgevoerd, waardoor reiniging een fluitje van een cent is.

De Hyundai wielladers zijn standaard erg compleet uitgerust, met onder andere achteruitkijkcamera, Smart-key start systeem, groot 5.7 inch touch screen display, verwarmde buitenspiegels, blue tooth carkit, weegsysteem, automatische omkeerfan en uiteraard 5 jaar garantie.

Afbeelding
Afbeelding

shovelateurtje
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: vr 14 mei, 2010 12:01

Re: Hyundai HL komt met de nieuwe 9A serie

Bericht door shovelateurtje »

ik werk met een hl 780-9 vanf nieuw,nu twee jaar oud met 5800 uur op de teller, en ik vind het een heerlijke machine doet precies wat ie moet doen, af en toe wat stomme storingen, maar ik ik hoop dat als er een nieuwe komt het weer een hyundai wordt, en ook goeie service van vd spek

shovelateurtje
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: vr 14 mei, 2010 12:01

Re: Hyundai HL komt met de nieuwe 9A serie

Bericht door shovelateurtje »

o ja en hoe de ZF transmissie werkt, daar kan CAT niet tegenop

Gebruikersavatar
fh330
Forumlid
Berichten: 2110
Lid geworden op: wo 8 feb, 2006 19:28
Locatie: enschede

Re: Hyundai HL komt met de nieuwe 9A serie

Bericht door fh330 »

Bij ons hebben ze ook een nieuwe Hyundai gekocht ik dacht een 770 maar daar is nog wel eens wat mee, nu zijn er nog 3 nieuwe schovels gekocht maar wel Volvo. (Y)

Gebruikersavatar
papahenkie
Forumlid
Berichten: 5912
Lid geworden op: ma 17 sep, 2007 22:03
Locatie: Heino
Contacteer:

Re: Hyundai HL komt met de nieuwe 9A serie

Bericht door papahenkie »

inderdaad shovelateurtje , die service kunnen velen een voorbeeld aan nemen , die is daar perfect (Y)
tis nog nooit zo nat wes of dreught weh weer op

Gebruikersavatar
Daantje
Forumlid
Berichten: 1503
Lid geworden op: vr 20 mar, 2009 20:31

Re: Hyundai HL komt met de nieuwe 9A serie

Bericht door Daantje »

Henk wat is dat Service???? :mrgreen:

Plaats reactie

Terug naar “Overige”