Transport Sennebogen 1225 Plomp - Westdijk
Moderator: André
Advertentie post before
Re: Transport Sennebogen 1225 Plomp - Westdijk
f11
- Bijlagen
-
- DSC00258-BorderMaker.jpg (213.11 KiB) 2687 keer bekeken
Re: Transport Sennebogen 1225 Plomp - Westdijk
f12
- Bijlagen
-
- DSC00283-BorderMaker.jpg (213.68 KiB) 2687 keer bekeken
Re: Transport Sennebogen 1225 Plomp - Westdijk
f13
en dan even wat bochtenwerk....
en dan even wat bochtenwerk....
- Bijlagen
-
- DSC00411-BorderMaker.jpg (192.62 KiB) 2686 keer bekeken
Re: Transport Sennebogen 1225 Plomp - Westdijk
f14
- Bijlagen
-
- DSC00415-BorderMaker.jpg (211.6 KiB) 2686 keer bekeken
Re: Transport Sennebogen 1225 Plomp - Westdijk
f15
- Bijlagen
-
- DSC00418-BorderMaker.jpg (205.8 KiB) 2686 keer bekeken
Re: Transport Sennebogen 1225 Plomp - Westdijk
f16
al met al een mooi spul!
al met al een mooi spul!
- Bijlagen
-
- DSC00432-BorderMaker.jpg (177.61 KiB) 2686 keer bekeken
-
- Starter
- Berichten: 258
- Lid geworden op: za 22 sep, 2012 19:15
Re: Transport Sennebogen 1225 Plomp - Westdijk
Mooie reportage!
Hoe gaat het eigenlijk in zijn werk wanneer de makelaar op de steun rust van de trekkende vrachtwagen? Wordt deze 'opgesloten' tussen de ijzeren buisjes op de gieksteun en vervolgens zonder zwenkrem op de dieplader geplaatst? En schuift de makelaar bij het afdraaien van de combinatie dan niet voor en achteruit over de gieksteun, aangezien de lengte tussen de kraan en trekker afneemt tjdens het draaien?
Groeten
Jef
Hoe gaat het eigenlijk in zijn werk wanneer de makelaar op de steun rust van de trekkende vrachtwagen? Wordt deze 'opgesloten' tussen de ijzeren buisjes op de gieksteun en vervolgens zonder zwenkrem op de dieplader geplaatst? En schuift de makelaar bij het afdraaien van de combinatie dan niet voor en achteruit over de gieksteun, aangezien de lengte tussen de kraan en trekker afneemt tjdens het draaien?
Groeten
Jef
It's time, isn't it?
Re: Transport Sennebogen 1225 Plomp - Westdijk
dag Jef,
ik ben natuurlijk geen diepladerchauffeur, maar ik denk dat jouw aanname klopt.
Bij heel krap bochtenwerk springt altijd de machinist bij en trekt giek+makelaar omhoog (ook bij het ontwijken van de beruchte lichtmasten).
groet
martin
ik ben natuurlijk geen diepladerchauffeur, maar ik denk dat jouw aanname klopt.
Bij heel krap bochtenwerk springt altijd de machinist bij en trekt giek+makelaar omhoog (ook bij het ontwijken van de beruchte lichtmasten).
groet
martin