Inschuiven dek Boezemweg (gem. Barendrecht) 7&8 mrt '98

Post hier al je reportages over speciale werken.

Moderator: André

Advertentie post before
Gebruikersavatar
Peter_S
Forumlid
Berichten: 8005
Lid geworden op: zo 21 dec, 2008 11:40
Locatie: Remmerden (gemeente Rhenen)

Re: Inschuiven dek Boezemweg (gem. Barendrecht) 7&8 mrt '98

Bericht door Peter_S »

Gerwin van Lente schreef:De laatste foto is tegenwoordig echt niet meer denkbaar na een buitendienststelling!
Nette reportage (Y)
Hoezo niet? Ik, en ook de andere, staan in de twee sporen van de Havenspoorlijn en dat is net even iets anders dan de twee sporen van de "oude lijn". Ogenschijnlijk lijkt het een baanvak maar in principe waren het twee afzonderlijke baanvakken die zelfs in geen velden of wegen met elkaar verbonden waren.

Dank voor de complimenten Gerwin.
Met vriendelijke groet Peter Schoeber uit Remmerden

sterk in grafisch werk: www.cunerabv.nl

Gebruikersavatar
boertje
Forumlid
Berichten: 2459
Lid geworden op: do 3 apr, 2008 15:48
Locatie: purmerend

Re: Inschuiven dek Boezemweg (gem. Barendrecht) 7&8 mrt '98

Bericht door boertje »

Peter_S schreef:
Gerwin van Lente schreef:De laatste foto is tegenwoordig echt niet meer denkbaar na een buitendienststelling!
Nette reportage (Y)
Hoezo niet? Ik, en ook de andere, staan in de twee sporen van de Havenspoorlijn en dat is net even iets anders dan de twee sporen van de "oude lijn". Ogenschijnlijk lijkt het een baanvak maar in principe waren het twee afzonderlijke baanvakken die zelfs in geen velden of wegen met elkaar verbonden waren.

Dank voor de complimenten Gerwin.
geweldig peter,m,n hart gaat open als ik dit zie.heel veel bekende,mensen die er per 1 mei uitgaan (heeft 80 ontslag gekregen bij afd. projekten ),ik zie mensen die al met de vut zijn,en ik zie iemand die helaas in het harnas gestorven is........
ik leen ff een foto van je peter,er zitten veel jongens op fb. komen ze hier ook ff kijken.en gerwin heeft gelijk peter,jullie staan in zone A.........

Plaats reactie

Terug naar “Werkreportages”