Nieuwe miniaturen 2016

Post hier alle informatie over alle overige modellen.

Moderator: Jorn

Advertentie post before
Brian/cranes
Forumlid
Berichten: 2018
Lid geworden op: vr 4 sep, 2015 6:37
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Nieuwe miniaturen 2016

Bericht door Brian/cranes »

Die nieuwe Volvo FH4 van Verschoor worden na gemaakt door WSI. :)
IMG_3540.JPG
IMG_3540.JPG (292.74 KiB) 3295 keer bekeken
Mvg, Brian
Opgeven is geen optie

Randy
Forumlid
Berichten: 3670
Lid geworden op: za 11 dec, 2004 22:31
Locatie: Echt

Re: Nieuwe miniaturen 2016

Bericht door Randy »

Een van de grote Duitse handelaren heeft -zo lijkt het althans- zowat het hele WSI-programma in de uitverkoop staan ;)

Ik koop al een hele tijd niet meer in het segment zwaar transport en van het mining gebeuren het eea tweedehands, maar ik volg het wel nog enigszins en het valt me op dat de prijzen echt de spuigaten uitlopen. Gezien de ervaring met kwaliteitscontrole en productiefoutjes die seriematig voorkomen bij gerenommeerde fabrikanten kan ik goed begrijpen dat veel verzamelaars dat geld er gewoonweg niet meer voor over hebben of ook niet eens hebben.

En zo bloedt de modelbouwhobby nog sneller dood; de modelspoorhobby deed dit al langer.
Liebherr LTM1050-3.1

Gebruikersavatar
Jorn
Forumondersteuning
Berichten: 4680
Lid geworden op: ma 28 mei, 2007 0:16
Locatie: Twente

Re: Nieuwe miniaturen 2016

Bericht door Jorn »

Die uitverkoop is vanwege een verhuizing.
Posten? Lees eerst de forumregels door: forumregels

Gebruikersavatar
kwabbus
Forumlid
Berichten: 1216
Lid geworden op: zo 5 aug, 2007 20:16
Locatie: Kapelle
Contacteer:

Nieuwe miniaturen 2016

Bericht door kwabbus »

AANKONDIGING! Graafmachine transport systeem Kit #56 [cADSttachments 1:50]

Onder de naam cADSttachements verschijnen met regelmaat klein serie exclusieve kits die het mogelijk maken een machine variant of een unieke worktool aan uw (Caterpillar) grondverzetmachine verzameling toe te voegen:

Graafmachine transport systeem Kit #56

Tijdens de Modelshow Europe 2016 in Ede reeds aangekondigd en nu leverbaar. Vandaag mag ik de eerste foto van het gebouwde prototype met u delen. Bestel snel uw kit. Dit zijn eenmalige uitgebrachte KITS in een zeer beperkte oplage geproduceerd. Dus OP=OP! LET OP: De maximale rupsbreedte bedraagt 18mm.

Wilt u de Graafmachine transport systeem Kit #56 bestellen kijk dan hier: cADSttachements

ps: Uit zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat de eerste kits aanstaande zaterdag 26 november 2016 op de NAMAC beurs worden overhandigd.

Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Overige”