Modelhandelaren & -Toebehoren-overzicht

Post hier alle informatie over alle overige modellen.

Moderator: Jorn

Advertentie post before
Gebruikersavatar
kwabbus
Forumlid
Berichten: 1216
Lid geworden op: zo 5 aug, 2007 20:16
Locatie: Kapelle
Contacteer:

Modelhandelaren & -Toebehoren-overzicht

Bericht door kwabbus »

NU LEVERBAAR! Lincoln Electric 300D [Rod Cross Toys 1:50]

Onder de naam Rod Cross Toys verschijnen met regelmaat klein serie exclusieve schaalmodellen en kits die het mogelijk maken een machine variant of een unieke worktool aan uw verzameling toe te voegen.

Lincoln Electric 300D Lasaggregaat #RCT17

Op verzoek van velen is de Lincoln Electric 300D Lasaggregaat, RCT#17 in schaal 1:50 een zeer kleine oplage uitgebracht. Dit is uw kans! Wees er snel bij om uw eigen kant en klaar schaalmodel of kit te bestellen want er zijn maar nog een beperkt aantal kits beschikbaar. De verkoopprijs is US $58,- en voor de kit US $41,50 exclusief verzendkosten.

Wilt u meer informatie of een bestelling plaatsen neem dan contact op met Rod Cross. Hij is direct bereikbaar via e-mail: jrcross594@yahoo.com
Rod Cross verzend wereldwijd en accepteert PayPal betaling.
Ook is het mogelijk om de modellen en kits van Rod Cross Toys te bestellen via Buffalo Road Imports (BRI) in Amerika.

LET OP: Dit zijn eenmalige uitgebrachte KITS in een zeer beperkte oplage geproduceerd. Dus OP=OP! Custom modellen worden alleen op verzoek gebouwd.
Bijlagen
Lincoln Electric 300D_RCToys_DSC_2537.jpg
Lincoln Electric 300D_RCToys_DSC_2537.jpg (158.99 KiB) 3654 keer bekeken

Gebruikersavatar
Hermie
Starter
Berichten: 165
Lid geworden op: wo 14 jan, 2015 19:55
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: Modelhandelaren & -Toebehoren-overzicht

Bericht door Hermie »

Een voordelige webshop voor onderdelen zoals boutjes m1 of m2 en paspennen. ideaal voor de modelbouw.

http://www.microschroeven.nl.

Gr. Herman

Gebruikersavatar
Vincent84
Forumlid
Berichten: 2736
Lid geworden op: di 11 sep, 2007 19:05
Locatie: Veenendaal

Re: Modelhandelaren & -Toebehoren-overzicht

Bericht door Vincent84 »

Is iemand van jullie bekend met www.miniatuurreclame.nl? Een poosje voor de kerst heb ik hen een vraag gesteld over een product welke aangeboden word op hun site. Daar heb ik netjes antwoord op gekregen. Vervolgens heb ik wat later de bestelling geplaatst en de betaling voldaan. (22december). Sinds dien nooit geen reactie meer gehad, inmiddels er twee keer een email aan gewaagd waar ook geen reactie meer op is gekomen. Daar er nergens een adres of telefoonnummer op hun site is te vinden begin ik onlangs het geringe aankoop bedrag nu toch het gevoel te krijgen dat ik besodemietert ben.

Het gaat mij niet zozeer om die paar euro, maar meer om het gevoel dat je in de (kleine) modelbouw wereld ook al niet meer veilig een paar decal-tjes o.i.d. kunt bestellen op een Nederlands talige site....
Rustig aan.... En rap een beetje! Afbeelding

Brian/cranes
Forumlid
Berichten: 2018
Lid geworden op: vr 4 sep, 2015 6:37
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Modelhandelaren & -Toebehoren-overzicht

Bericht door Brian/cranes »

Als ik dat zo lees dan ben ik bang dat je ook echt bezodemietert bent :? :niet leuk
Veel succes ermee!

Mvg, Brian
Opgeven is geen optie

Gebruikersavatar
Cris
Forumlid
Berichten: 18250
Lid geworden op: do 5 mei, 2005 17:13
Locatie: Assen

Re: Modelhandelaren & -Toebehoren-overzicht

Bericht door Cris »

Er zal vast iets anders aan de hand zijn. Zo'n website lijkt heel wat maar wellicht is het van één persoon die dit er bij doet (vakantie, ziekte...)
Als je de boel wil besodemieteren doe je dat niet via decalls maar bied je bijvoorbeeld dure Mammoet modellen aan, die er niet zijn.
Voor een paar euro ga je niet het risico lopen. Gewoon nog even afwachten. Zitten ze op Facebook?
Cris

Gebruikersavatar
Vincent84
Forumlid
Berichten: 2736
Lid geworden op: di 11 sep, 2007 19:05
Locatie: Veenendaal

Re: Modelhandelaren & -Toebehoren-overzicht

Bericht door Vincent84 »

Ik wacht het nog even af, maar vind het merkwaardig dat er nergens iets terug te vinden is dat ze (tijdelijk) niet bereikbaar zijn. En ja, ze zitten op facebook, daar is 7 januari voor het laatst nog activiteit geweest. Ik heb ze maar via een bericht gestuurd, ben benieuwd!
Rustig aan.... En rap een beetje! Afbeelding

piledriver
Forumlid
Berichten: 3359
Lid geworden op: wo 1 nov, 2006 19:17
Locatie: Zuid Holland

Re: Modelhandelaren & -Toebehoren-overzicht

Bericht door piledriver »

viewtopic.php?f=187&t=30366
In dit topic wordt ook er ook over geschreven .

Gebruikersavatar
ET
Forumlid
Berichten: 2596
Lid geworden op: zo 1 apr, 2007 21:36
Locatie: Den Haag

Re: Modelhandelaren & -Toebehoren-overzicht

Bericht door ET »

Hoi Vincent, ik heb al regelmatig wat besteld bij ze en geen problemen gehad. Laatste bestelling was van halverwege december 2015 en netjes binnen gekregen. Ook hebben ze tijdens de oliebollen week bij tekno gestaan. Misschien zijn ze met vakantie.
Groetjes Eddie.

Gebruikersavatar
Vincent84
Forumlid
Berichten: 2736
Lid geworden op: di 11 sep, 2007 19:05
Locatie: Veenendaal

Re: Modelhandelaren & -Toebehoren-overzicht

Bericht door Vincent84 »

Zojuist heb ik bericht gekregen via Facebook. Het bericht bestond uit een excuus voor de lange duur en de mededeling dat het vel morgen op de post zou gaan en ik het dus nog deze week thuis kan verwachten.

Het lijkt er dus op dat alles goed gaat komen! (Y) :leuk
Rustig aan.... En rap een beetje! Afbeelding

Gebruikersavatar
dirk29
Starter
Berichten: 485
Lid geworden op: ma 23 apr, 2007 19:29
Locatie: Uithoorn

Re: Modelhandelaren & -Toebehoren-overzicht

Bericht door dirk29 »

Altijd goede ervaringen mee. krijg altijd netjes antwoord. Het iemand die bij de freesmij werkt, die dit er dus bij doet met zn vrouw. Hij moet dus ook gewoon werken...

Plaats reactie

Terug naar “Overige”