Mini-heistellingen

Post hier al je informatie en foto's van heistellingen en toebehoren!

Moderator: Tim

Advertentie post before
Gebruikersavatar
Peter_S
Forumlid
Berichten: 8005
Lid geworden op: zo 21 dec, 2008 11:40
Locatie: Remmerden (gemeente Rhenen)

Re: Mini-heistellingen

Bericht door Peter_S »

patrick-zaxis130W schreef:Foto's kon ik niet inscannen mocht ze van moeders niet uit het boek halen . Heb met me camera geprobeert zo knap mogelijk een foto er van te maken.
Me vader heeft van een huisje van bijna 100 jaar in de loop der tijd een compleet nieuwe woning gemaakt. Het enige oude is de balken laag van de verdiepings vloer , de rest is alles nieuw. Binnen en buiten muren incl fundatie. En dan na gaan dat ie alle beton gedraait heb met 2 kleine molentjes , zand en grind werd los gestort op het pad en dan alles met het handje. Maar uit eindelijk heeft ie na alle inspanning er een mooi huis aan over gehouden (Y)
Mooie plaatjes Patrick alleen jammer dat je de foto's van je moeder niet uit het album mocht halen. Kennelijk had je ook geen flatbedscanner zodat je de hele bladzijde kon scannen.

Mooi te horen/lezen dat je nog goed naar je moeder luistert, kunnen heel veel jongeren nog een voorbeeld aan nemen volgens mij.
Met vriendelijke groet Peter Schoeber uit Remmerden

sterk in grafisch werk: www.cunerabv.nl

dick5
Starter
Berichten: 112
Lid geworden op: za 7 jun, 2008 18:28
Locatie: A,horn

Re: Mini-heistellingen

Bericht door dick5 »

mini vroom
Bijlagen
IMG_20140902_111230 mini vroom (Small) (Custom).jpg
IMG_20140902_111230 mini vroom (Small) (Custom).jpg (110.11 KiB) 3294 keer bekeken

Gebruikersavatar
jan 26
Forumlid
Berichten: 4724
Lid geworden op: za 6 jul, 2013 19:41
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Re: Mini-heistellingen

Bericht door jan 26 »

Ik zal hier mijn fotomateriaal van P van T woud plaatsen ,Op deze foto de aanleg fundatie van de pijlers nieuw viaduct over de A13 R,dam-Zestienhoven.
Bijlagen
021.jpg
021.jpg (66.72 KiB) 2857 keer bekeken
Groetjes Jan Feelders , Facebook ( J Feelders Fotografie)
One way , Or another

Plaats reactie

Terug naar “Hei,- boor- & damwandstellingen”