Project tunnel Harderwijk

Post hier de algemene zaken over grondwerken, en de grondverzetbedrijven.

Moderator: André

Advertentie post before
Gebruikersavatar
boertje
Forumlid
Berichten: 2459
Lid geworden op: do 3 apr, 2008 15:48
Locatie: purmerend

Re: Project tunnel Harderwijk

Bericht door boertje »

het schuiven bij het station had 12uur vertraging.dat is bijna onmogelijk om goed te maken.....
spoor trekken houd in dat je de spoorstaaf verwarmd of trekt op een bepaalde lengte,is een formule voor lengte spoorstaaf en de buitentemperatuur.dit doen we om de verschillen optevangen in de winter en zomer.ijzer zet uit en krimpt.

Gebruikersavatar
Peter_S
Forumlid
Berichten: 8005
Lid geworden op: zo 21 dec, 2008 11:40
Locatie: Remmerden (gemeente Rhenen)

Re: Project tunnel Harderwijk

Bericht door Peter_S »

boertje schreef:het schuiven bij het station had 12uur vertraging.dat is bijna onmogelijk om goed te maken.....
Met permissie Jeroen maar dat ben ik niet helemaal met je eens. Ik heb genoeg van zulke klusjes gefotografeerd waarbij het inschuiven van het dek/tunnelmoot wel volgens planning ging. De meeste van zulke klusjes die ik heb gefotografeerd verliepen keurig op tijd.
Met vriendelijke groet Peter Schoeber uit Remmerden

sterk in grafisch werk: www.cunerabv.nl

Gebruikersavatar
boertje
Forumlid
Berichten: 2459
Lid geworden op: do 3 apr, 2008 15:48
Locatie: purmerend

Re: Project tunnel Harderwijk

Bericht door boertje »

Peter_S schreef:
boertje schreef:het schuiven bij het station had 12uur vertraging.dat is bijna onmogelijk om goed te maken.....
Met permissie Jeroen maar dat ben ik niet helemaal met je eens. Ik heb genoeg van zulke klusjes gefotografeerd waarbij het inschuiven van het dek/tunnelmoot wel volgens planning ging. De meeste van zulke klusjes die ik heb gefotografeerd verliepen keurig op tijd.
ik ook peter,maar wat ik bedoel is dat als het schuiven 12 uur later klaar is wij ook 12 uur later kunnen beginnen.en omdat het maandagmorgen moest rijden,hebben we werk laten vallen wat in na nachten moet worden gedaan.......
nee,ik heb ook vaak bij dit soort dingen gedraaid en dat we uren eerder klaar waren als de planning.

Gebruikersavatar
Peter_S
Forumlid
Berichten: 8005
Lid geworden op: zo 21 dec, 2008 11:40
Locatie: Remmerden (gemeente Rhenen)

Re: Project tunnel Harderwijk

Bericht door Peter_S »

boertje schreef:
Peter_S schreef:
boertje schreef:het schuiven bij het station had 12uur vertraging.dat is bijna onmogelijk om goed te maken.....
Met permissie Jeroen maar dat ben ik niet helemaal met je eens. Ik heb genoeg van zulke klusjes gefotografeerd waarbij het inschuiven van het dek/tunnelmoot wel volgens planning ging. De meeste van zulke klusjes die ik heb gefotografeerd verliepen keurig op tijd.
ik ook peter,maar wat ik bedoel is dat als het schuiven 12 uur later klaar is wij ook 12 uur later kunnen beginnen.en omdat het maandagmorgen moest rijden,hebben we werk laten vallen wat in na nachten moet worden gedaan.......
nee,ik heb ook vaak bij dit soort dingen gedraaid en dat we uren eerder klaar waren als de planning.
Dat jullie de eerdere uitloop niet konden inhalen snap ik ook nog wel. Verbazingwekkend dat het werk in nanachten mocht worden afgerond.
Met vriendelijke groet Peter Schoeber uit Remmerden

sterk in grafisch werk: www.cunerabv.nl

Joost91
Starter
Berichten: 92
Lid geworden op: di 10 mar, 2015 9:39

Re: Project tunnel Harderwijk

Bericht door Joost91 »

Project vordert gestaag, verwachting is dat in augustus dit jaar de eerste auto's door de tunnel kunnen. Ook begint in augustus de sloop van de kiosk. Ik hoop daar nog wat foto's van te maken.

Terug naar vandaag: Mammoet staat er al enkele dagen met een vijfassige kraan, en sinds vandaag ook een mooie zesasser:
http://stream.matrixdata.nl/player/#/cb ... 0e07a66ba4

Joost91
Starter
Berichten: 92
Lid geworden op: di 10 mar, 2015 9:39

Re: Project tunnel Harderwijk

Bericht door Joost91 »


Jansen854
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: wo 20 jul, 2016 9:28

Re: Project tunnel Harderwijk

Bericht door Jansen854 »

Wow, zie dat de livestream nog steeds draait! Super gaaf om zo de vorderingen te kunnen zien.

Joost91
Starter
Berichten: 92
Lid geworden op: di 10 mar, 2015 9:39

Re: Project tunnel Harderwijk

Bericht door Joost91 »

Yes. ;) 16 september is de opening van de tunnel. Project begint z'n einde te naderen, al moet de rode koepel nog wel gesloopt gaan worden.

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”