Waterwerken bij de Fonejachtbrug te Garyp

Post hier de algemene zaken over waterwerken, en de waterbouwbedrijven.

Moderator: André

Advertentie post before
Gebruikersavatar
acdokter
Starter
Berichten: 46
Lid geworden op: di 25 apr, 2006 19:31
Locatie: Made

Bericht door acdokter »

kijk anders even bij Hitachi Zaxis 650 en werp een blik in de cabine van de firma hakkers is nagenoeg dezelfde cabine allen 10 of 15 cm breder.

Gebruikersavatar
liebherr-man
Starter
Berichten: 899
Lid geworden op: wo 16 mei, 2007 20:28
Locatie: werkendam

962

Bericht door liebherr-man »

Bart schreef:Klopt, dat stond al eens in dat blaadje van W&H. Die 962 had 20.000 uur gedraaid zonder problemen, dacht ik.
hallo bart .die 962 had 29.000 uur gelopen . het klopt van die machinist die mee mocht bepalen hoe het op die 974 allemaal kwam.
toen hij er af ging ben ik bij paans gekomen en heb ik er nog een jaar mee gedraaid en toen is ie ingerolen op die 954 van paans met die brede cabine. die 962 is via de boot van vlissingen naar engeland verhuist. en het is ook waar dat ie probleemloos heeft gedraaid .bij 24.000 is alleen de nokkenas eens gebroken en heeft ie een nieuwe cilinderkop gekregen.
zelfs nog geen pomprevisie gehad.
Dè zeede gai ja !!

Gebruikersavatar
liebherr-man
Starter
Berichten: 899
Lid geworden op: wo 16 mei, 2007 20:28
Locatie: werkendam

Re: 962

Bericht door liebherr-man »

liebherr-man schreef:
Bart schreef:Klopt, dat stond al eens in dat blaadje van W&H. Die 962 had 20.000 uur gedraaid zonder problemen, dacht ik.
hallo bart .die 962 had 29.000 uur gelopen . het klopt van die machinist die mee mocht bepalen hoe het op die 974 allemaal kwam.
toen hij er af ging ben ik bij paans gekomen en heb ik er nog een jaar mee gedraaid en toen is ie ingerolen op die 954 van paans met die brede cabine. die 962 is via de boot van vlissingen naar engeland verhuist. en het is ook waar dat ie probleemloos heeft gedraaid .bij 24.000 is alleen de nokkenas eens gebroken en heeft ie een nieuwe cilinderkop gekregen.
zelfs nog geen pomprevisie gehad.
ik zal het gelijk even vertellen.
ik heb de 954 nieuw gekregen en na 2jaar en 3000hr kreeg ik de mogelijkheid om op de 974 te draaien en heb dat 1,5 jaar gedaan dus weet wel wat van die kranen.
de cabine van de 954 is 15cm smaller omdat cabine in ver houding te groot zou worden.
daarnaast zijn de cabine's van paans van aluminium en verzien van getint dubbelglas en onderhouds vrij die bij hakker van ijzer en enkelglas.
en omdat de kranen met een haspel voorzien was van 380v was er constant airco of kachel in de kraan en een goede gas geladen lamp onder de mono.
Dè zeede gai ja !!

Gebruikersavatar
liebherr-man
Starter
Berichten: 899
Lid geworden op: wo 16 mei, 2007 20:28
Locatie: werkendam

hallo "lytse man "

Bericht door liebherr-man »

lytse man schreef:ik vraag me af waarom die liebherr 974 z'n aparte cabine heeft. of heeft dit geen functie verder?

we hebben bij paans vroeger altijd een orginele cabine op een verhoging gehad en konden hem nog hoger doen door middel van een heftruckmast ,maar dat was wat gammel welke nauwelijk werden gebruikt, dus hebben ze gekozen voor een lekkere ruime cabine die is voorzien van airco en kachel en waar je ruimte genoeg hebt voor de pc en 2 beeldschermen(wat het belangrijkste was). de cabine's staat hoog genoeg om redelijk in een schip te kijken en daarbij zijn ze voorzien van een goede camera. je kunt er lekker in staan en op je gemak je jas uitrekken en met je benen gestrekt naar voor gaan zitten . en ik vind het nog niet eens verkeerd staan.
dit is enige uitleg over de brede cabine's op grotere machine's van de firma paans 954 en 974, hakkers 650 en van den herik 964
Dè zeede gai ja !!

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”