Moog Bruggeninspectiemachines
Advertentie post before
-
- Starter
- Berichten: 46
- Lid geworden op: za 4 jun, 2005 17:39
- Locatie: Friedrichshafen
- Contacteer:
Moog Bruggeninspectiemachines
Was vandaag bij Moog, echt interessant spul.
Hier een MAN TGA 6x2 met de nieuwe MBL 1600 T inspectiemachine met manschappenbakje.
Is geen 10x2 maar 6x2, tijdens transport over de straat zijn die middelste 2 assen gehesen. Die zijn tijdens het werk op de grond (luchtvering van de andere assen afgezonken) en zorgen voor meer stabiliteit (hebben geen vering, zijn direct aan het hulpchassis verbonden).
Hier een MAN TGA 6x2 met de nieuwe MBL 1600 T inspectiemachine met manschappenbakje.
Is geen 10x2 maar 6x2, tijdens transport over de straat zijn die middelste 2 assen gehesen. Die zijn tijdens het werk op de grond (luchtvering van de andere assen afgezonken) en zorgen voor meer stabiliteit (hebben geen vering, zijn direct aan het hulpchassis verbonden).
- Bijlagen
-
- moog1.jpg (131.65 KiB) 6277 keer bekeken
-
- Starter
- Berichten: 46
- Lid geworden op: za 4 jun, 2005 17:39
- Locatie: Friedrichshafen
- Contacteer:
en hier een grote bruginspectie-unit die in de Vorarlberg regio in oostenrijk zijn werk doet. Hij is op een zelfrijdende oplegger opgebouwd.
Hij heeft een heel werkplateau dat onder de brug gebracht wordt. Het plateau is 14,5 meter lang. De constructie is zo gemaakt dat hij over geluidswanden en ook over fietspaden heen kan. Alles kan per afstandsbediening bediedn worden.
Hij heeft een heel werkplateau dat onder de brug gebracht wordt. Het plateau is 14,5 meter lang. De constructie is zo gemaakt dat hij over geluidswanden en ook over fietspaden heen kan. Alles kan per afstandsbediening bediedn worden.
- Bijlagen
-
- moog4.jpg (117.06 KiB) 6260 keer bekeken
- volvodumperman
- Starter
- Berichten: 178
- Lid geworden op: do 3 mar, 2005 21:13
- Locatie: Linschoten
- Frank Liebherr 954
- Forumlid
- Berichten: 1113
- Lid geworden op: zo 2 jan, 2005 20:53
- Locatie: Geel
- Contacteer:
-
- Starter
- Berichten: 46
- Lid geworden op: za 4 jun, 2005 17:39
- Locatie: Friedrichshafen
- Contacteer:
@volvodumperman: Tijdens de inspectie kan die machine verrijden, dat is juist het voordeel van de constructie. Die oplegger (foto 4 & 5) kan dus ook rijden terwijl er gewerkt wordt. Anders moet je eerst alles weer opvouwen om daarna 10 meter te rijden en alles weer op te zetten.
@Frank: Je bedoeld de overhang naar achter, dat dat bij bochten een beetje uitzwenkt. Daar zijn volgens mij regels voor hoe ver de opbouw naar achter over mag steken, dus ik denk dat ie gewoon daarbinnen ligt. Aangezien ze op de normale straat rijden zal het ook niet veel problemen veroorzaken denk ik.
@Frank: Je bedoeld de overhang naar achter, dat dat bij bochten een beetje uitzwenkt. Daar zijn volgens mij regels voor hoe ver de opbouw naar achter over mag steken, dus ik denk dat ie gewoon daarbinnen ligt. Aangezien ze op de normale straat rijden zal het ook niet veel problemen veroorzaken denk ik.