Bevestiging van giek gescheurd, wie kan dit herstellen?

Moderator: Paul

Advertentie post before
janbak
Forumlid
Berichten: 1443
Lid geworden op: do 31 mei, 2007 18:57
Locatie: wicourt
Contacteer:

Re: Bevestiging van giek gescheurd, wie kan dit herstellen?

Bericht door janbak »

Atlas schreef:Ik zal de lengte opmeten zodra de kraan gerepareerd is. Met de reparatie wil het nog niet echt vlotten, drie bedrijven aangevraagd. Eén heeft tot op heden een offerte gegeven die naar mijn idee de realiteit een beetje uit het oog verloren is. De andere twee partijen zijn wel geweest om de boel te bekijken, maar nog geen offerte....
ik ben benieuwd wat men er voor vraagt ?

fendtboertje
Starter
Berichten: 75
Lid geworden op: di 19 aug, 2008 16:45
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: Bevestiging van giek gescheurd, wie kan dit herstellen?

Bericht door fendtboertje »

janbak schreef:
Atlas schreef:Ik zal de lengte opmeten zodra de kraan gerepareerd is. Met de reparatie wil het nog niet echt vlotten, drie bedrijven aangevraagd. Eén heeft tot op heden een offerte gegeven die naar mijn idee de realiteit een beetje uit het oog verloren is. De andere twee partijen zijn wel geweest om de boel te bekijken, maar nog geen offerte....
ik ben benieuwd wat men er voor vraagt ?
Als je giek er nog aan hangt dan zou ik het u eerst opmeten, als er verschil is heb je nu de speling om het te meten en als het gerepareerd is kan het best zijn dat je gelijk iets krom duwt/trekt! Eigenlijk zou je de plunjerzijde de pen/pennen er uit moeten halen om het goed te kunnen meten maja, das nogal een klusje natuurlijk.

En de kosten, dit zal toch al snel voorbij de €1500,- lopen denk ik...?

janbak
Forumlid
Berichten: 1443
Lid geworden op: do 31 mei, 2007 18:57
Locatie: wicourt
Contacteer:

Re: Bevestiging van giek gescheurd, wie kan dit herstellen?

Bericht door janbak »

als je de scheur wil laten lassen , laat het maar weten wat het mag kosten , je kan het ook herstellen op een snel betaalbaren manier , en goed maar moet je zelf ook wat werk doen , eerst de blaken las weg slijpen en aan elke kant van de las 10 cm blak slijpen, en mee werken bij het lassen , cabine en door voer afdekken ,
en brandwacht spelen .

Atlas
Starter
Berichten: 65
Lid geworden op: zo 26 aug, 2007 9:45
Locatie: Kop van Overijssel

Re: Bevestiging van giek gescheurd, wie kan dit herstellen?

Bericht door Atlas »

Sorry voor de verlate reactie, ik ben geen frequente bezoeker.

Ik heb offertes binnen variërend van €500 tot +/- €2500. In principe heb ik nu opdrachtgegeven aan een lokaal bedrijf om het te herstellen en om er gelijk schetsplaten op te zetten (aan beide kanten). Qua bedrag zit het er nu zo'n beetje tussenin.
De spullen die ik heb wil ik graag goed hebben en dat heb ik voor de reparatie ook aangegeven. De partij die het nu moet gaan doen (heb nog geen reactie op mijn akkoord gehad) zou de scheur uitfrezen, dichtlassen en lassen van de schetsplaten. Ik zet het zelf wel weer in de kleur.

Ik ga er vanuit dat dit bedrijf eerdaags een bevestiging stuurt (ander bel ik er nog even achteraan). Mocht dit niet gebeuren dan stuur ik je een PB Jan.

Als de boel hersteld is dan zal ik hier mijn bevindingen ook plaatsen.

Plaats reactie

Terug naar “Storingen”