Liebherr LTM 1750 [eigenbouw 1:14.5]

Post hier al je zelfgebouwde of grondig verbouwde modellen!

Moderator: Jorn

Advertentie post before
Gebruikersavatar
supergreenpin
Forumlid
Berichten: 1148
Lid geworden op: zo 4 okt, 2009 15:22
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Liebherr LTM 1750 [eigenbouw 1:14.5]

Bericht door supergreenpin »

Sorry voor de late reactie.
Bedankt voor je belangstelling, ik zat op het punt om te gaan stoppen, ik zag wel dat de topic zat keren bekeken werd, maar vond het een one man show worden.

Afgelopen week stond de nieuwe LTM 1750 een paar dagen bij ons op de zaak en heb ik nog wat aanvullende maten kunnen meten en weer wat details ontdekt die ik nog niet was tegen gekomen.

De komende maanden zal het rustiger worden op teken gebied.
Volgende week moet er een brug geplaatst gaan worden en ben daar dan druk mee, nog een cursus van een week er tussendoor en nog ergens een examendag. En dan gaan we alweer hard richting de kerst, in die tijd gaat mijn werkplaats leeg en mijn schuur waar ik mijn straal en verfwerk doet gaat plat.
En dan wordt het in januari en februari hard werken aan het vergroten van mijn hobbyhoek, nieuwe conserveerschuur en nieuwe kraan opstelplaats. Nu alleen nog hopen dat het weer een beetje meewerkt.

18000liftcrane
Starter
Berichten: 66
Lid geworden op: do 2 jan, 2014 18:49

Re: Liebherr LTM 1750 [eigenbouw 1:14.5]

Bericht door 18000liftcrane »

Hoi Richard,

Ik denk dat er zijn aardig wat trouwe volgers, maar misschien hebben zij niet veel te melden en alleen willen genieten van jou werk. Soms wordt het een beetje een one man show en dan zo gaat het. Op de18000 build thread heb ik soms enkele maanden zonder commentaar en in eens komt iemand met een vraag over een post van een jaar eerder! Voor mij gaat het project af en toe moeizaam en de build thread helpt mij om verder te gaan want ik weet dat er mensen zijn die hopen voor een update op de forums🙂

Grt

Tim

Gebruikersavatar
chapmandriver
Starter
Berichten: 599
Lid geworden op: za 19 jan, 2008 18:49
Locatie: Bussum

Re: Liebherr LTM 1750 [eigenbouw 1:14.5]

Bericht door chapmandriver »

Hallo Richard. Verrassend om te zien dat je al een tijdje met een nieuwe uitdaging bezig bent. Ik had nog wel af en toe gekeken in het LR topic, maar compleet over de LTM versie heen gelezen. Succes met deze nieuwe heavyweight…. Ik volg je project vanaf de zijlijn.
Running on heavy fuel...

Gebruikersavatar
Benf
Starter
Berichten: 341
Lid geworden op: ma 18 aug, 2008 19:53
Locatie: omgeving middelburg
Contacteer:

Re: Liebherr LTM 1750 [eigenbouw 1:14.5]

Bericht door Benf »

18000liftcrane schreef: wo 1 nov, 2023 9:04 Hoi Richard,

Ik denk dat er zijn aardig wat trouwe volgers, maar misschien hebben zij niet veel te melden en alleen willen genieten van jou werk. Soms wordt het een beetje een one man show en dan zo gaat het. Op de18000 build thread heb ik soms enkele maanden zonder commentaar en in eens komt iemand met een vraag over een post van een jaar eerder! Voor mij gaat het project af en toe moeizaam en de build thread helpt mij om verder te gaan want ik weet dat er mensen zijn die hopen voor een update op de forums🙂

Grt

Tim
Zo zie ik het ook, veel mensen lezen mee maar posten niks, dit geld denk ik idem voor andere toppic's op het forum.
Nu is FB en IG wel een concurrent geworden voor het posten op fora's .
Maar ga door Richard!

Grt Ben

McFire
Starter
Berichten: 77
Lid geworden op: ma 11 mei, 2009 18:46

Re: Liebherr LTM 1750 [eigenbouw 1:14.5]

Bericht door McFire »

Benf schreef: wo 22 nov, 2023 20:15
18000liftcrane schreef: wo 1 nov, 2023 9:04 Hoi Richard,

Ik denk dat er zijn aardig wat trouwe volgers, maar misschien hebben zij niet veel te melden en alleen willen genieten van jou werk. Soms wordt het een beetje een one man show en dan zo gaat het. Op de18000 build thread heb ik soms enkele maanden zonder commentaar en in eens komt iemand met een vraag over een post van een jaar eerder! Voor mij gaat het project af en toe moeizaam en de build thread helpt mij om verder te gaan want ik weet dat er mensen zijn die hopen voor een update op de forums🙂

Grt

Tim
Zo zie ik het ook, veel mensen lezen mee maar posten niks, dit geld denk ik idem voor andere toppic's op het forum.
Nu is FB en IG wel een concurrent geworden voor het posten op fora's .
Maar ga door Richard!

Grt Ben
Ik sluit me daarbij aan Richard! Prachtig project vanaf de zijlijn te volgen.
Succes met je bouwplannen van je schuur en hobbyhoek. En natuurlijk fijne feestdagen, een gezellige jaarwisseling en een mooi en gezond 2024. En blijf vooral berichten plaatsen van je vorderingen met de bouw van je LTM1750!

Gebruikersavatar
supergreenpin
Forumlid
Berichten: 1148
Lid geworden op: zo 4 okt, 2009 15:22
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Liebherr LTM 1750 [eigenbouw 1:14.5]

Bericht door supergreenpin »

Ik wens jullie de trouwe lezers, de beste wensen voor 2024.
Voor de trouwe Modelshow Europe bezoekers tot 16 Maart in Ede.

Maandag gaat bij mij thuis de eerste paal de grond in, dus voorlopig geen modelbouwtijd.

hermenj
Forumlid
Berichten: 2071
Lid geworden op: ma 12 apr, 2010 15:12
Locatie: ommen
Contacteer:

Re: Liebherr LTM 1750 [eigenbouw 1:14.5]

Bericht door hermenj »

Het zelfde gewenst. Succes met de bouw. Kan niet wachten tot er weer een update komt.
ie heurt wel goed, maar ie luustert slecht

Gebruikersavatar
supergreenpin
Forumlid
Berichten: 1148
Lid geworden op: zo 4 okt, 2009 15:22
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Liebherr LTM 1750 [eigenbouw 1:14.5]

Bericht door supergreenpin »

Het modelbouwen laat nog wel even op zich wachten, het betonwerk is gereed. Het materiaal voor de opbouw is geleverd en daar gaan we donderdag mee van start. Hopelijk heb ik de boel voor Ede waterdicht, dat zou lekker zijn. Het afwerken gaat nog even duren, de baas begint ook weer te trekken voor werkzaamheden :shock:

Plaats reactie

Terug naar “Zelfbouw & verbouw”