Vraag over diorama accessoires

Post hier alles over modelbouwdiorama' s in diverse schalen.

Moderator: Jorn

Plaats reactie
Advertentie post before
robin320d
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: do 19 jun, 2014 15:32
Locatie: noord holland

Vraag over diorama accessoires

Bericht door robin320d »

Hallo allemaal!!
Ik zit te denken om een sloopwerk diorama te gaan bouwen. Weet iemand misschien een winkel, webshop of iemand waarbij ik diorama accecoires hiervoor kan vinden?
Demolition is passion

Gebruikersavatar
Ronald82x
Forumlid
Berichten: 9520
Lid geworden op: ma 23 nov, 2009 3:41
Locatie: Landgraaf (Zuid Limburg.)

Re: vraag over diorama accessoires

Bericht door Ronald82x »

robin320d schreef:Hallo allemaal!!
Ik zit te denken om een sloopwerk diorama te gaan bouwen. Weet iemand misschien een winkel, webshop of iemand waarbij ik diorama accecoires hiervoor kan vinden?
Hoi Robin.

Als je eerst eens vertelt wat je zoekt kunnen we ook gerichter antwoord geven, schaftketen en containers zijn bij bemo te krijgen, gebouwen / bouwwerken zal je zelf moeten maken of je moet al een kapitaal willen uitgeven aan een prefab gebouw op bestelling maar dat lijkt me voor een sloopdio wat te gek, gewoon je fantasie laten spreken, veel dingen die vaak je als afval weggooit kunnen vaak prima gebruikt worden voor diorama's en het bespaard ook nog eens geld.

Voor eventuele hulp mag je me altijd vragen, dat kost niets. :D (Y)

Mvg,
Ronald.
HARDCORE A WAY OF LIFE !!!

robin320d
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: do 19 jun, 2014 15:32
Locatie: noord holland

Re: vraag over diorama accessoires

Bericht door robin320d »

Ronald82x schreef:
robin320d schreef:Hallo allemaal!!
Ik zit te denken om een sloopwerk diorama te gaan bouwen. Weet iemand misschien een winkel, webshop of iemand waarbij ik diorama accecoires hiervoor kan vinden?
bedankt voor je reactie Ronald! Ja voor schaftketen etc. Zal ik bij Bemo eens kijken. Heb jou duo gezien er die is werkelijk waar prachtig!!
Jij heb piepschuim gebruikt voor de vloeren en wanden toch? Zag ergens dat gipsplaten ook gebruikt kunnen worden?
Gr Robin


Hoi Robin.

Als je eerst eens vertelt wat je zoekt kunnen we ook gerichter antwoord geven, schaftketen en containers zijn bij bemo te krijgen, gebouwen / bouwwerken zal je zelf moeten maken of je moet al een kapitaal willen uitgeven aan een prefab gebouw op bestelling maar dat lijkt me voor een sloopdio wat te gek, gewoon je fantasie laten spreken, veel dingen die vaak je als afval weggooit kunnen vaak prima gebruikt worden voor diorama's en het bespaard ook nog eens geld.

Voor eventuele hulp mag je me altijd vragen, dat kost niets. :D (Y)

Mvg,
Ronald.
Demolition is passion

Gebruikersavatar
Ronald82x
Forumlid
Berichten: 9520
Lid geworden op: ma 23 nov, 2009 3:41
Locatie: Landgraaf (Zuid Limburg.)

Re: vraag over diorama accessoires

Bericht door Ronald82x »

robin320d schreef:
Ronald82x schreef:
robin320d schreef:Hallo allemaal!!
Ik zit te denken om een sloopwerk diorama te gaan bouwen. Weet iemand misschien een winkel, webshop of iemand waarbij ik diorama accecoires hiervoor kan vinden?
bedankt voor je reactie Ronald! Ja voor schaftketen etc. Zal ik bij Bemo eens kijken. Heb jou duo gezien er die is werkelijk waar prachtig!!
Jij heb piepschuim gebruikt voor de vloeren en wanden toch? Zag ergens dat gipsplaten ook gebruikt kunnen worden?
Gr Robin


Hoi Robin.

Als je eerst eens vertelt wat je zoekt kunnen we ook gerichter antwoord geven, schaftketen en containers zijn bij bemo te krijgen, gebouwen / bouwwerken zal je zelf moeten maken of je moet al een kapitaal willen uitgeven aan een prefab gebouw op bestelling maar dat lijkt me voor een sloopdio wat te gek, gewoon je fantasie laten spreken, veel dingen die vaak je als afval weggooit kunnen vaak prima gebruikt worden voor diorama's en het bespaard ook nog eens geld.

Voor eventuele hulp mag je me altijd vragen, dat kost niets. :D (Y)

Mvg,
Ronald.

Ja de vloeren en wanden maak ik van piepschuim dat is geschilderd naar beton kleur, De pilaren heb ik van rondhout gemaakt. (Restand van een gordijnen stang die ik nog had liggen.)

Maar ben weer bezig aan iets nieuws, de oude diorama is ontmanteld en ben weer bezig met een nieuwe indeling op de tafel...... Na een half jaar is het weer tijd voor wat anders...... Fotos volgen binnenkort wel weer...... 8)

Mvg,
Ronald.
HARDCORE A WAY OF LIFE !!!

Plaats reactie

Terug naar “Modelbouwdiorama' s”