Demolition Giants - Afbeeldingen en DVD

Post hier de algemene zaken over sloopwerken en de sloopbedrijven.

Moderator: André

Advertentie post before
High Reach Demolition
Forumlid
Berichten: 2043
Lid geworden op: do 21 okt, 2004 22:05
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: Demolition Giants

Bericht door High Reach Demolition »

Tristan schreef:Ik heb hem ook al thuis liggen en het is inderdaad een zeer informatieve film met alle techniek goed uitgelegt,

Voor het volgend keer ook mischien thema multifunctioneel zoiets als de 870 van NKR of AD (C) ,
Ja heb ik ook geroepen. Is echt de meest multifunctionele en transportvriendelijke machine. Zou leuk zijn om het totaalplaatje te zien, maar Steve krijgt maar iets van 5 draaidagen totaal, dus dat is best lastig.
Maar als je weet dat er één op transport te zien is plus in elkaar gezet wordt en werkt met beide gieken op 1 dag houd hij en/of wij ons uiteraard aanbevolen.
The Sky is the Limit ...!!!
gr, RemCo
http://www.vantunen.net
http://www.highreachdemolition.com

lieherrbreda
Starter
Berichten: 36
Lid geworden op: zo 16 nov, 2008 20:23
Locatie: ma t/m do harderwijk vrij t/m zo breda

Re: Demolition Giants

Bericht door lieherrbreda »

Wat een Geweldige dvd!!!
echt respect voor de mannen die deze machines besturen/bouwen/filmen.
de film is echt informatief ze leggen het goed uit en het beeldmateriaal is gewoon perfect.
het is echt een aanrader om aanteschaffen.
ik ben geen film man maar naar deze heb ik met open mond zitten kijken.

nogmaals mannen GOODJOB!!


grtzz pim

Gebruikersavatar
Hitachi EX 8000
Starter
Berichten: 204
Lid geworden op: di 1 jan, 2008 22:06
Locatie: SNEEK

Re: Demolition Giants

Bericht door Hitachi EX 8000 »

Is het misschien een idee om een apart topic te maken over deze dvd.
Het gaat hier al bijna het hele topic over!

Als er nog iemand afbeeldingen heeft van Demolition Giants? Zou mooi zijn in plaats van reacties over de dvd van de HRD machines.
Ik heb de dvd trouwens (nog) niet. Ik ben meer op zoek naar plaatjes van demolition giants.

Gebruikersavatar
Hitachi EX 8000
Starter
Berichten: 204
Lid geworden op: di 1 jan, 2008 22:06
Locatie: SNEEK

Re: Demolition Giants

Bericht door Hitachi EX 8000 »

volvogek schreef:
Hitachi EX 8000 schreef:Is het misschien een idee om een apart topic te maken over deze dvd.
Het gaat hier al bijna het hele topic over!

Als er nog iemand afbeeldingen heeft van Demolition Giants? Zou mooi zijn in plaats van reacties over de dvd van de HRD machines.
Ik heb de dvd trouwens (nog) niet. Ik ben meer op zoek naar plaatjes van demolition giants.
Dit is het aparte topic over de DVD. Die DVD heeft namelijk de naam : Demolition Giants. Het gaat dus niet over het algemeen grote sllopmaschines, maar eiegnlijk alleen maar over de DVD, en de eventuele opvolgende DVD's :)
Oke. Dit wist ik dus niet.
Dit forum had dus beter 'DVD Demolition Giants' kunnen heten.
De eerste afbeeldingen in dit forum zijn van (hele) grote sloopmachines. Dus ik dacht dat dit forum daar over ging in plaats van over een DVD.

Ze zeggen wel eens: 'Spreek duidelijke taal, dan begrijpen we het allemaal'

Gebruikersavatar
Hitachi EX 8000
Starter
Berichten: 204
Lid geworden op: di 1 jan, 2008 22:06
Locatie: SNEEK

Re: Demolition Giants

Bericht door Hitachi EX 8000 »

geertyke schreef:Op een DVD zijn bewegende beelden te zien van de machines in actie. Dus plaatjes gaat moeilijk he.
Joh. Je meent het! Is op een DVD bewegende beelden te zien?

Ik zei alleen maar dat ik meer op zoek ben naar afbeeldingen van sloopmachines, en dan dus niet zoveel aan een DVD heb.
Ik weet dat lezen voor sommige mensen moeilijk is, maar mensen die denken te kunnen lezen moeten misschien ook maar eens goed lezen wat er staat.

Gebruikersavatar
geertyke
Forumlid
Berichten: 7867
Lid geworden op: zo 24 okt, 2004 11:01
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Demolition Giants

Bericht door geertyke »

Foto's van de 90m giek staan hier op het forum. De foto's van de ex 1200 van Van Leeuwen staan hier ook op en zijn door Huub gemaakt. Foto's van de 395c TUHD staan hier ook op en van de ex 1200 ook. Ook de 984c met 65m giek zijn er een paar hier te vinden. En als ze hier niet staat, staan ze wel op www.highreachdemolition.com

High Reach Demolition
Forumlid
Berichten: 2043
Lid geworden op: do 21 okt, 2004 22:05
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: Demolition Giants

Bericht door High Reach Demolition »

rustig heren :D het is al warm genoeg buiten...!

Voor de Gigant liefhebbers geduld er komt heel veel giganten nieuws dit en vooral volgend jaar. Enkele worden besproken in de laatste Intermat nieuwsupdate op de HRD website.
oa. Ik zou maar vast vrij vragen voor een tripje Bauma.


ps. Onder Demolition Giant verstaan we alles boven de 140t of 50m of hoger....! Wordt dus vervolgt, maar ontwikkeling duurd nou eenmaal lang en gaat niet altijd van een Leie dakje. :)

De DVD heeft veel Giants in Action. In deel 2 (eind van het jaar hopelijk) nog veel meer Giants oa de 5130 en meeeer. (updates volgen als die bekent zijn)

- Liebherr
- Komatsu
- Kobelco
- Hitachi
- .......
- .......
The Sky is the Limit ...!!!
gr, RemCo
http://www.vantunen.net
http://www.highreachdemolition.com

Gebruikersavatar
Hitachi EX 8000
Starter
Berichten: 204
Lid geworden op: di 1 jan, 2008 22:06
Locatie: SNEEK

Re: Demolition Giants

Bericht door Hitachi EX 8000 »

Ik ben al van plan om volgend jaar april naar de Bauma in Munchen (Duitsland) te gaan.
Is 3 of 4 dagen erheen wel genoeg?
Ik hoop dat Hitachi er zal staan met een ZX1800K.

Gebruikersavatar
geertyke
Forumlid
Berichten: 7867
Lid geworden op: zo 24 okt, 2004 11:01
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Demolition Giants

Bericht door geertyke »

Dat zal de 1000K worden die er komt te staan. En dan ook nog in de Hitachi shop in schaal 1:50 (Y) :D

High Reach Demolition
Forumlid
Berichten: 2043
Lid geworden op: do 21 okt, 2004 22:05
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: Demolition Giants

Bericht door High Reach Demolition »

Hitachi EX 8000 schreef:Ik ben al van plan om volgend jaar april naar de Bauma in Munchen (Duitsland) te gaan.
Is 3 of 4 dagen erheen wel genoeg?
Ik hoop dat Hitachi er zal staan met een ZX1800K.
Ja is genoeg. Mark werkt heeel hard. Hopelijk krijgt hij het voor elkaar. Maar exacte info wat er zal staan zal pas feb/mrt worden.
The Sky is the Limit ...!!!
gr, RemCo
http://www.vantunen.net
http://www.highreachdemolition.com

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”