Oil Quick systeem

Post hier alle bijzonderheden over aanbouwdelen aan bouwmachines.

Moderator: Paul

Advertentie post before
janbak
Forumlid
Berichten: 1443
Lid geworden op: do 31 mei, 2007 18:57
Locatie: wicourt
Contacteer:

Oil Quick systeem

Bericht door janbak »

Oil quick systeem , ik ben vandaag verraste een klant wel zijn uitrustingen stukken en 20 stuks kranen uit voeren met het systeem . Mijn vraag waarom doe u dat , als ik het niet doe gaan mijn kraan mannen naar een ander . Wat kan je daar aan doen ? Ik ga nu veel mensen op me nek krijgen maar het is helaas waar , wat moet een werkgever nog meer doen ? Er is een oplossing zet er nu een platkop op of je het nu doet of na een jaar of 2 , nu geen oil Quick systeem te moeten kopen of nu al een plat kop er op

cjsiku
Forumlid
Berichten: 2854
Lid geworden op: wo 11 jan, 2006 10:58

Re: Oil Quick systeem

Bericht door cjsiku »

Goed verhaal Jan. Als je alleen kan concurreren door een 'Platkop' erop te zetten doe je iets toch niet goed..
Ervaring is iets wat je krijgt kort nadat je het nodig had...

janbak
Forumlid
Berichten: 1443
Lid geworden op: do 31 mei, 2007 18:57
Locatie: wicourt
Contacteer:

Re: Oil Quick systeem

Bericht door janbak »

Nog dit , ik heb de uitleg gehoord van een verkopen van het systemen als je dat monteert gaat er geen aanbouwdeel meer kapot en het is echt waar volgens de man, geloof hem . Dan verkoop ik nu een jaar nest meer , na dien wordt u wel wakker

janbak
Forumlid
Berichten: 1443
Lid geworden op: do 31 mei, 2007 18:57
Locatie: wicourt
Contacteer:

Re: Oil Quick systeem

Bericht door janbak »

cjsiku schreef:Goed verhaal Jan. Als je alleen kan concurreren door een 'Platkop' erop te zetten doe je iets toch niet goed..
Ik ben tegen platkopen maar kijk eens naar de transport ? Doe je ogen niet dicht voor het verhaal

Hollender
Starter
Berichten: 57
Lid geworden op: vr 6 apr, 2007 17:13
Locatie: Leuven

Re: Oil Quick systeem

Bericht door Hollender »

Sorry, ben ik de enige die hier geen worst van kan maken?
L'enfer, c'est les autres

Jelmer
Starter
Berichten: 533
Lid geworden op: ma 5 feb, 2007 20:59
Locatie: Verderop

Re: Oil Quick systeem

Bericht door Jelmer »

Ik heb iets met een touw geprobeerd, maar dat lukte ook niet.

cjsiku
Forumlid
Berichten: 2854
Lid geworden op: wo 11 jan, 2006 10:58

Re: Oil Quick systeem

Bericht door cjsiku »

Komt er op neer dat Jan een klant tegen gekomen is die 20 machines met uitrustingstukken laat voorzien van OilQuick systemen omdat anders de machinisten weg lopen en er een 'platkop' (Oost-Europeaan) op gaat. Volgens Jan gaat dat binnen nu en 2 jaar in heel Europa gebeuren met machinisten begrijp ik uit zijn verhaal. En volgens de vertegenwoordiger van OilQuick gaan zijn systemen nooit kapot. Dan heeft Jan een jaar geen werk maar daarna komen ze allemaal weer bij hem terug. Ofzoiets
Ervaring is iets wat je krijgt kort nadat je het nodig had...

cjsiku
Forumlid
Berichten: 2854
Lid geworden op: wo 11 jan, 2006 10:58

Re: Oil Quick systeem

Bericht door cjsiku »

janbak schreef:
cjsiku schreef:Goed verhaal Jan. Als je alleen kan concurreren door een 'Platkop' erop te zetten doe je iets toch niet goed..
Ik ben tegen platkopen maar kijk eens naar de transport ? Doe je ogen niet dicht voor het verhaal
De gemiddelde chauffeur schat ik iets lager in als een doorsnee machinist, dus daar ben ik niet bang voor..
Ervaring is iets wat je krijgt kort nadat je het nodig had...

Gebruikersavatar
oxbow
Starter
Berichten: 650
Lid geworden op: ma 1 mei, 2006 17:20
Locatie: geel

Re: Oil Quick systeem

Bericht door oxbow »

Als je een oilquick hebt moet je er toch nog steeds uit om de koppelplaat zuiver te houden anders gaat het nog stuk.
Even 20 kranen + alle bakken,grijpers enzo ombouwen dan zit je aan een investering van +200K krijg dat maar eens terug verdiend.

janbak
Forumlid
Berichten: 1443
Lid geworden op: do 31 mei, 2007 18:57
Locatie: wicourt
Contacteer:

Re: Oil Quick systeem

Bericht door janbak »

Ik kom al kraanmachinist tegen uit het Oostblok , ze doen zeker niet onder van de doorsnee machinist , zijn niet bang om vuil te worden komen nog uit de kraan

Plaats reactie

Terug naar “Aanbouwdelen”