MultiDocker CH 74 D

Alle overige Caterpillar machines kunnen hier besproken worden
Advertentie post before
Gebruikersavatar
fabian 954
Forumlid
Berichten: 9065
Lid geworden op: zo 30 sep, 2007 11:16
Locatie: zwartsluis
Contacteer:

Re: MultiDocker CH 74 D - F.L. Liebregts

Bericht door fabian 954 »

Geert jij vertelde op fb dat de machine 1600t per uur doet in wat van matriaal
het is pas crisis als het bier op is

Gebruikersavatar
geertyke
Forumlid
Berichten: 7867
Lid geworden op: zo 24 okt, 2004 11:01
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: MultiDocker CH 74 D - F.L. Liebregts

Bericht door geertyke »

Dat is met een 6 kuubs grijper en dichtheid van 1.6-2 ton/kuub.
Voor schroot en stenen licht dat anders. Materiaal met 1,0 ton/kuub is productie mogelijk van 900 ton per uur.

Gebruikersavatar
ex455
Forumlid
Berichten: 3531
Lid geworden op: zo 24 apr, 2005 12:51
Locatie: oud-gastel

Re: MultiDocker CH 74 D - F.L. Liebregts

Bericht door ex455 »

De machine waar het hier over gaat lost zo echt geen 1600 ton/uur en de helft ook nog niet.Weet niet hoe je daarbij komt?

Gebruikersavatar
Bart
Beheer van forum & site
Berichten: 18897
Lid geworden op: do 20 jan, 2005 11:43
Locatie: Heeten
Contacteer:

Re: MultiDocker CH 74 D - F.L. Liebregts

Bericht door Bart »

Hier een link naar de webpagina van deze machine, zie http://multidocker.com/products/ch74d/
Weet wat kan en niet mag op BMF.
Lees de Forumregels eens door.

cjsiku
Forumlid
Berichten: 2854
Lid geworden op: wo 11 jan, 2006 10:58

Re: MultiDocker CH 74 D - F.L. Liebregts

Bericht door cjsiku »

geertyke schreef:Dat is met een 6 kuubs grijper en dichtheid van 1.6-2 ton/kuub.
Voor schroot en stenen licht dat anders. Materiaal met 1,0 ton/kuub is productie mogelijk van 900 ton per uur.
Nou heb ik je stukje eens op het gemak door zitten lezen in de BMB, maar als ik nu jou berekening zo lees van hierboven dan kom je met een 6m3 knijper in het zandlossen op een gewicht van 10-12 ton. Wat voor giek moet je er dan aanhangen om dat te kunnen pakken ? Met de giek zoals die van Liebregts ga je dat niet redden volgens mij...

Vind de opmerking dat de machine zomaar 30% meer tilt als een Liebherr LH80 ook niet echt mis eigenlijk... Zulke verschillen ben ik nog niet eerder tegengekomen tussen vergelijkbare types machines.
Ervaring is iets wat je krijgt kort nadat je het nodig had...

Gebruikersavatar
Paul
Forumondersteuning
Berichten: 3458
Lid geworden op: ma 19 mar, 2007 23:02
Locatie: someren

Re: MultiDocker CH 74 D - F.L. Liebregts

Bericht door Paul »

cjsiku schreef:
geertyke schreef:Dat is met een 6 kuubs grijper en dichtheid van 1.6-2 ton/kuub.
Voor schroot en stenen licht dat anders. Materiaal met 1,0 ton/kuub is productie mogelijk van 900 ton per uur.
Nou heb ik je stukje eens op het gemak door zitten lezen in de BMB, maar als ik nu jou berekening zo lees van hierboven dan kom je met een 6m3 knijper in het zandlossen op een gewicht van 10-12 ton. Wat voor giek moet je er dan aanhangen om dat te kunnen pakken ? Met de giek zoals die van Liebregts ga je dat niet redden volgens mij...

Vind de opmerking dat de machine zomaar 30% meer tilt als een Liebherr LH80 ook niet echt mis eigenlijk... Zulke verschillen ben ik nog niet eerder tegengekomen tussen vergelijkbare types machines.
In de link die Bart plaatste zie je dat multidocker zelf een lagere capaciteit aangeeft dan geertyke. Het verschil vergeleken met de concurrenten zal dus wel meevallen.
Bier, patat en Rock N Roll

cjsiku
Forumlid
Berichten: 2854
Lid geworden op: wo 11 jan, 2006 10:58

Re: MultiDocker CH 74 D - F.L. Liebregts

Bericht door cjsiku »

Ja daar doelde ik ook een beetje op Paul, ben benieuwd waar Geert-Yke die 1600 t/h vandaan haalt.
Ervaring is iets wat je krijgt kort nadat je het nodig had...

Gebruikersavatar
fabian 954
Forumlid
Berichten: 9065
Lid geworden op: zo 30 sep, 2007 11:16
Locatie: zwartsluis
Contacteer:

Re: MultiDocker CH 74 D - F.L. Liebregts

Bericht door fabian 954 »

Ben bang dat Geert geld heeft gekregen van cat ;S
Als ik het zo lees . Zet de 74 maar eens naast een lh 80 heb zelf op een 80 gedraaid de cat is echt niet sneller
400 tot 600 ton schroot per uur is een ruim begrip ik doe 240 260 ton per uur maar dan laad ik het schip netjes af
En geen gooi en snijd werk praktijk werkt altijd anders
het is pas crisis als het bier op is

Gebruikersavatar
service man
Gewaardeerd lid, meer dan 10000 posts
Berichten: 11829
Lid geworden op: wo 20 aug, 2008 15:54
Locatie: Heerde

Re: MultiDocker CH 74 D - F.L. Liebregts

Bericht door service man »

Daarom vindt ik dat altijd jammer . als schrijver moet je onpartijdig zijn .en niet schrijven wat ze willen lezen .
de waarheid komt altijd boven . (ch)
Als u een goedkope monteur zoekt ? verder zoeken

Gebruikersavatar
geertyke
Forumlid
Berichten: 7867
Lid geworden op: zo 24 okt, 2004 11:01
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: MultiDocker CH 74 D - F.L. Liebregts

Bericht door geertyke »

Deze zijn gebaseerd op daadwerkelijke productiecijfers van klanten die een MultiDocker CH 74D hebben. In Brunsbuttel staat ook de CH 74D die op de Bauma stond. Rijden jullie er anders maar heen en vraag zelf naar wat de productiecapaciteit is. Daar is zelfs met overslag van zand een capaciteit tegen de 1700 ton/uur behaald met 6m3 grijper. Deze staat zelfs op gantry en moet nog iets meer heffen wat ook invloed heeft op productiecapaciteit. Gegevens zijn zeer zorgvuldig gecontroleerd en gerefereerd voor een artikel in vaktijdschrift!

Plaats reactie

Terug naar “Overige”