Liebherr L 542 2plus1
Moderator: Wilco
Advertentie post before
Liebherr L 542 2plus1
In Bischofhofen gezien de eerste L-542 2+1 Z kinematiek. De machine is voorzien van een Liebherr eigen TIER III diesel motor van 143 Pk met een koppel van 770 Nm bij 1000 toeren. De kiplast (rechtuit) ligt voor de L-542 Z op 11040 kg en dat is goed voor een bak van 2800 liter. De nieuwe 2+1 tussenbak zorgt voor een weg snelhied van 40 km/h.
AL het goede van de L-538 motor dwars achterin en goed bereikbaar is gebleven. Het eigengewicht zal in de Nederlandse uitvoering ong. op de 14 ton liggen.
AL het goede van de L-538 motor dwars achterin en goed bereikbaar is gebleven. Het eigengewicht zal in de Nederlandse uitvoering ong. op de 14 ton liggen.
- Bijlagen
-
- IMG_0555 copy.jpg (136.13 KiB) 7568 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Salesman op ma 2 apr, 2007 22:14, 2 keer totaal gewijzigd.
So baut man Radlader
Re: Liebherr L-542 2+1
Salesman schreef:In Bischofhofen gezien de eerste L-542 2+1 Z kinematiek. De machine is voorzien van een Liebherr eigen TIER III diesel motor van 143 Pk met een koppel van 770 Nm bij 1000 toeren. De kiplast (rechtuit) ligt voor de L-542 Z op 11040 kg en dat is goed voor een bak van 2800 liter. De nieuwe 2+1 tussenbak zorgt voor een weg snelhied van 40 km/h.
AL het goede van de L-538 motor dwars achterin en goed bereikbaar is gebleven.
- Bijlagen
-
- IMG_0563 copy.jpg (137.45 KiB) 7567 keer bekeken
So baut man Radlader
Re: Liebherr L-542 2+1
Salesman schreef:Salesman schreef:In Bischofhofen gezien de eerste L-542 2+1 Z kinematiek. De machine is voorzien van een Liebherr eigen TIER III diesel motor van 143 Pk met een koppel van 770 Nm bij 1000 toeren. De kiplast (rechtuit) ligt voor de L-542 Z op 11040 kg en dat is goed voor een bak van 2800 liter. De nieuwe 2+1 tussenbak zorgt voor een weg snelhied van 40 km/h.
AL het goede van de L-538 motor dwars achterin en goed bereikbaar is gebleven.
- Bijlagen
-
- IMG_0557 copy.jpg (131.46 KiB) 7568 keer bekeken
So baut man Radlader
Re: Liebherr L-542 2+1
Ook een High-lift versie zit in het programma, hier de Parallel uitvoering.Salesman schreef:Salesman schreef:Salesman schreef:In Bischofhofen gezien de eerste L-542 2+1 Z kinematiek. De machine is voorzien van een Liebherr eigen TIER III diesel motor van 143 Pk met een koppel van 770 Nm bij 1000 toeren. De kiplast (rechtuit) ligt voor de L-542 Z op 11040 kg en dat is goed voor een bak van 2800 liter. De nieuwe 2+1 tussenbak zorgt voor een weg snelhied van 40 km/h.
AL het goede van de L-538 motor dwars achterin en goed bereikbaar is gebleven.
- Bijlagen
-
- IMG_0598 copy.jpg (129.51 KiB) 7568 keer bekeken
So baut man Radlader
- gijsbertus
- Gewaardeerd lid, meer dan 10000 posts
- Berichten: 37802
- Lid geworden op: zo 29 jul, 2007 19:55
- Locatie: Kesteren
-
- Forumlid
- Berichten: 1086
- Lid geworden op: za 31 mar, 2007 17:55
- Locatie: dalfsen
- Contacteer:
Re: Liebherr L 542 2+1
Wat een raar pijpie op de motorkap! inkorten en verchromengijsbertus schreef:En bij W&H staat deze L542
Only a cat understand my!
- timajanssen31
- Forumlid
- Berichten: 1650
- Lid geworden op: wo 21 dec, 2005 17:59
- Locatie: Heteren
- gijsbertus
- Gewaardeerd lid, meer dan 10000 posts
- Berichten: 37802
- Lid geworden op: zo 29 jul, 2007 19:55
- Locatie: Kesteren
Liebherr L 542
Het zal wel even wennen zijn die hydrostatichs aandrijving.Maar dat komt ook goed.
- Bijlagen
-
- 542 (4).jpg (130.09 KiB) 6257 keer bekeken
- simply the best
- Starter
- Berichten: 16
- Lid geworden op: ma 25 dec, 2006 12:30
- Locatie: leeuwarden