Volvo L 90 G
Moderator: Bart
Advertentie post before
- sanydriver
- Forumlid
- Berichten: 10350
- Lid geworden op: zo 4 okt, 2009 10:39
- Locatie: monster
Re: Volvo L 90 G
Op een bouwplaats van MNO, er word gewerkt aan een nieuw viaduct.
- Bijlagen
-
- 140.jpg (106.64 KiB) 4545 keer bekeken
- sanydriver
- Forumlid
- Berichten: 10350
- Lid geworden op: zo 4 okt, 2009 10:39
- Locatie: monster
- Bart
- Beheer van forum & site
- Berichten: 18897
- Lid geworden op: do 20 jan, 2005 11:43
- Locatie: Heeten
- Contacteer:
Re: Volvo L 90 G
Marcel was op donderdag druk met foto' s in de weer en ik op vrijdag. Dit keer bij Lagemaat Sloopwerken in Heerde.
Weet wat kan en niet mag op BMF.
Lees de Forumregels eens door.
Lees de Forumregels eens door.
- Bart
- Beheer van forum & site
- Berichten: 18897
- Lid geworden op: do 20 jan, 2005 11:43
- Locatie: Heeten
- Contacteer:
Re: Volvo L 90 G
Éénmaal gelost...
Zien we dat de machine is uitgerust met een luchtdruk-remsysteem t.b.v. van de aanhangwagenberemming van Tietjen uit het Duitse Bücken. De compressor is opgebouwd op de distributie van de motor en wordt aangedreven middels een V-snaar. De Volvo L90G gaat nl. geregeld op stap met een trommelzeef en Lagemaat heeft zo voldoende remvermogen voor de trommelzeef.
Zien we dat de machine is uitgerust met een luchtdruk-remsysteem t.b.v. van de aanhangwagenberemming van Tietjen uit het Duitse Bücken. De compressor is opgebouwd op de distributie van de motor en wordt aangedreven middels een V-snaar. De Volvo L90G gaat nl. geregeld op stap met een trommelzeef en Lagemaat heeft zo voldoende remvermogen voor de trommelzeef.
Weet wat kan en niet mag op BMF.
Lees de Forumregels eens door.
Lees de Forumregels eens door.
- Bart
- Beheer van forum & site
- Berichten: 18897
- Lid geworden op: do 20 jan, 2005 11:43
- Locatie: Heeten
- Contacteer:
Re: Volvo L 90 G
Evenals de aansluitingen voor de luchtberemming en een trailerstekker. Op het ballastblok vinden we ook 2 polen om de brandstofpomp van stroom te voorzien en deze functie wordt middels een contactsleutel aan of uitgeschakeld zodat je niet per ongeluk een klap stroom krijgt als je de polen raakt terwijl je aan de achterzijde van de machine aan het werk bent.
De FreshFilter FFbox filterkast is op verzoek achterop de motorkap bevestigd en staat op een RVS-frame.
Weet wat kan en niet mag op BMF.
Lees de Forumregels eens door.
Lees de Forumregels eens door.
- Bart
- Beheer van forum & site
- Berichten: 18897
- Lid geworden op: do 20 jan, 2005 11:43
- Locatie: Heeten
- Contacteer:
Re: Volvo L 90 G
De laatste foto voor dit topic, de overige 2 zijn te vinden in het Lagemaat topic.
Weet wat kan en niet mag op BMF.
Lees de Forumregels eens door.
Lees de Forumregels eens door.
-
- Starter
- Berichten: 512
- Lid geworden op: zo 13 okt, 2013 11:03
- Locatie: Heerde
Re: Volvo L 90 G
Wel erg kwetsbaar en fragiel opgebouwd die luchtaansluitingen.Bart schreef:Aan de achterzijde komen we dan de gekeurde trekbek tegen, welke aan het chassis is bevestigd. Er wordt dus niet aan het ballastblok getrokken.
Evenals de aansluitingen voor de luchtberemming en een trailerstekker. Op het ballastblok vinden we ook 2 polen om de brandstofpomp van stroom te voorzien en deze functie wordt middels een contactsleutel aan of uitgeschakeld zodat je niet per ongeluk een klap stroom krijgt als je de polen raakt terwijl je aan de achterzijde van de machine aan het werk bent.
De FreshFilter FFbox filterkast is op verzoek achterop de motorkap bevestigd en staat op een RVS-frame.
- Bart
- Beheer van forum & site
- Berichten: 18897
- Lid geworden op: do 20 jan, 2005 11:43
- Locatie: Heeten
- Contacteer:
Re: Volvo L 90 G
Die kun je wel verder naar binnen zetten, maar de motorkap klapt nog open.
Je zou ze nog op het ballastblok kunnen plaatsen, maar dan komen ze nog verder van de trekbek af. Maar goed, wellicht leert de praktijk ons nog het e.e.a. en kunnen we de aanpassingen meenemen.
Je zou ze nog op het ballastblok kunnen plaatsen, maar dan komen ze nog verder van de trekbek af. Maar goed, wellicht leert de praktijk ons nog het e.e.a. en kunnen we de aanpassingen meenemen.
Weet wat kan en niet mag op BMF.
Lees de Forumregels eens door.
Lees de Forumregels eens door.
Re: Volvo L 90 G
Het zal de keuze van de klant zijn Bart, maar waarom wordt er geen duo-matic koppeling gebruikt. Één handeling en alle twee de slangen zitten aangesloten en nooit geen gezeur met kapotte rubbers.
--- Als je je werk ziet, ben je nooit te duur ---
- De Zandhaas
- Forumlid
- Berichten: 1984
- Lid geworden op: do 31 mei, 2007 18:11
- Locatie: Kampen
Re: Volvo L 90 G
daar zat ik ook al aan te denken jantje die duo matic heb ik ook op de auto en werkt superJantje schreef:Het zal de keuze van de klant zijn Bart, maar waarom wordt er geen duo-matic koppeling gebruikt. Één handeling en alle twee de slangen zitten aangesloten en nooit geen gezeur met kapotte rubbers.