Hijsen met graafmachines

Post hier de algemene zaken over bouwmachines. Denk aan een juiste titel om zo het terugvinden te vergemakkelijken!

Moderator: Wilco

Advertentie post before
Gebruikersavatar
Jantje
Forumlid
Berichten: 1897
Lid geworden op: zo 16 okt, 2005 12:10
Locatie: Numansdorp

Re: Hijsen met graafmachines

Bericht door Jantje »

sytzecat schreef: za 29 apr, 2023 0:03 Zolang er geen ongelukken gebeuren, neemt iedereen risico's, maar wanneer er een ongeluk gebeurt, dan is iedereen in paniek en vragen ze van af boven naar onderen of de juiste papieren wel in orde zijn, dan blijkt veel al dat de machinist de eind verantwoordelijke is, hij had moeten zeggen, ik heb de juiste papieren niet en de machine van mij is er niet voor ingericht!
Waarom kun je niet zeggen dat het niet gaat??
De projecten waar ik zit wordt er altijd aan mij gevraagd wat er mogelijk is. Gaat het niet dan wordt er een zwaardere (tele) kraan besteld.
--- Als je je werk ziet, ben je nooit te duur ---

sytzecat
Forumlid
Berichten: 5284
Lid geworden op: vr 30 dec, 2005 21:07
Locatie: Garyp
Contacteer:

Re: Hijsen met graafmachines

Bericht door sytzecat »

Jantje schreef: zo 14 aug, 2022 8:43 Niemand. Maar weet jij 100% dat er niks gebeurt.
Ook is het eigenlijk de taak van jou opdrachtgever om te controleren of jij de juiste papieren en machine tot je beschikking hebt.
Ook zou het zo moeten zijn dat jij de regelgeving kent en daar dus naar moet handelen en anderen niet onnodig in gevaar brengt.
Hoi Jantje,
Wanneer er wat is gebeurt, je komt bij de rechter, je wordt schuldig bevonden, dan legt hij jou de straf op! Welke jij dan moet voldoen. Dit kan een procesverbaal met een Bekeuring worden en in ergste geval gevangenisstraf!
Sytzecat

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”