Nomineren voor een nat pak

Post hier de algemene zaken over bouwmachines. Denk aan een juiste titel om zo het terugvinden te vergemakkelijken!

Moderator: Wilco

Advertentie post before
Gebruikersavatar
PLM-fan
Starter
Berichten: 436
Lid geworden op: wo 3 okt, 2007 18:18
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: Nomineren voor een nat pak

Bericht door PLM-fan »

Xilence schreef:Tuurlijk weet iedereen dat hier...........want we zijn hier allemaal roomser dan de paus en doen nooooooit iets wat niet mag. ;E
Valt wel op dat er op dit draadje niet veel wordt gereageerd, zou er dan toch nog paar lolbroeken er tussen zitten. ;N
Ik denk dat de meeste "lolbroeken" lol aan het maken zijn op de camping of een te kek vakantie park! Daar zijn ze vast met emmers water hun mede vakantiegenoten aan het nat gooien :)

En uiteraard heb ik meermalen met water aan het gooien geweest, alleen NOOIT als er mensen onder of bij liepen.

Ik heb een keer gezien dat een kraanmachinist in een lollige bui een bak water uit de sloot schepte en dat tegen en over een shovel gooide die langs reed. Was maar een heel lullig banden kraantje met een nog lulliger bakje, maar de beste man van de shovel kon naar het ziekenhuis om de glassplinters van zijn voorruit (die over hem heen gevouwen lag als een natte krant bij tegenwind ) uit z'n bast te laten plukken, en de shovel in kwestie kon naar de werkplaats voor een nieuwe cabine want alles was verwoest!! Resultaten: machinist van de kraan kon een andere baan gaan zoeken en de shovel man is 2 maanden thuis geweest om te genezen. Tel de nieuwe cabine daar bij op en alle overige (ziekenhuis kosten) en NIEMAND heeft er om gelachen.

Heb dat gezien toen ik nog een jong broekie was, maar vergeet nooit meer de gezichten van beiden mannen. Shovel man zag het niet aankomen, en de kraanmachinist had ook geen flauw idee wat hij aanrichtte met zijn grapje.

Gr Plm-fan
Wij slaan over, maar niet door....

Gebruikersavatar
jan 26
Forumlid
Berichten: 4724
Lid geworden op: za 6 jul, 2013 19:41
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Re: Nomineren voor een nat pak

Bericht door jan 26 »

Dat was STERK WATER dan , Gezien de resultaten van het natte pak , nou ja niet te hard gooien dan maar toch
Groetjes Jan Feelders , Facebook ( J Feelders Fotografie)
One way , Or another

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”