Nieuw waarschuwingsbeleid BouwmachineForum

Post hier alles over het forum.

Moderator: Wilco

Advertentie post before
Bas
Forumondersteuning
Berichten: 1424
Lid geworden op: wo 7 mar, 2007 21:17
Locatie: Barendrecht

Re: Nieuw waarschuwingsbeleid BouwmachineForum

Bericht door Bas »

Demolitionman en karel kras, wanneer jullie de forumregels nogmaals hebben doorgelezen.
Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om een email te sturen naar info@bouwmachineforum.nl met alle punten, topics en gebruikers die naar jullie mening niet voldoen.
Voor feedback staan wij altijd open maar dan moeten de argumenten wel goed onderbouwd zijn!

En betreft die filmpjes, daar is niks mis mee die voldoen aan de gestelde regels.

demolitionman
Starter
Berichten: 644
Lid geworden op: zo 20 mei, 2007 20:10
Locatie: nootdorp

Re: Nieuw waarschuwingsbeleid BouwmachineForum

Bericht door demolitionman »

@gijsbertus
dit is een foto welke inderdaad verwijderd mag worden.
de reden hiervoor is dat het een machine is waar je er tientallen van ziet en je ongetwijfeld een beter plaatje kan schieten op een andere lokatie.
het gaat mij om foto's waar echt intressante machines of gebeurtenissen op staan maar door weer of telefoon net effe wat minder van kwaliteit zijn
andere foto's die van mij verwijderd mogen worden zijn de oeverloze herhalingen van handelingen welke gedaan moeten worden.
ik bedoel hiermee: arm omhoog, arm omlaag, knabbeltje hier,knabbeltje daar zonder dat je iets ziet gebeuren

Gebruikersavatar
Roel
Forumlid
Berichten: 4494
Lid geworden op: za 28 okt, 2006 9:15
Locatie: Someren

Re: Nieuw waarschuwingsbeleid BouwmachineForum

Bericht door Roel »

demolitionman schreef:@gijsbertus
dit is een foto welke inderdaad verwijderd mag worden.
de reden hiervoor is dat het een machine is waar je er tientallen van ziet en je ongetwijfeld een beter plaatje kan schieten op een andere lokatie.
het gaat mij om foto's waar echt intressante machines of gebeurtenissen op staan maar door weer of telefoon net effe wat minder van kwaliteit zijn
andere foto's die van mij verwijderd mogen worden zijn de oeverloze herhalingen van handelingen welke gedaan moeten worden.
ik bedoel hiermee: arm omhoog, arm omlaag, knabbeltje hier,knabbeltje daar zonder dat je iets ziet gebeuren
Je bent vrij om dingen te melden waarvan jij vind dat ze niet op het forum thuis horen. Wij zullen dan wel beoordelen of dat dan ook werkelijk het geval is...
Echte vrienden krijg je niet, vrienden die verdien je door er zelf een te zijn!

Plaats reactie

Terug naar “Over het Bouwmachine FORUM”