Wat zien jullie graag veranderen op BMF.nl?

Post hier alles over het forum.

Moderator: Wilco

Advertentie post before
Gebruikersavatar
geertyke
Forumlid
Berichten: 7867
Lid geworden op: zo 24 okt, 2004 11:01
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Wat zien jullie graag veranderen op BMF.nl?

Bericht door geertyke »

Het is nu eenmaal onmogelijk voor elk scherm en pc en instelling alles aan te passen. Is gewoon even wennen. Voor de rest alleen maar positieve verbeteringen op het Bouwmachines Forum.

Gebruikersavatar
Sleaze
Forumlid
Berichten: 5914
Lid geworden op: vr 3 mar, 2006 23:29
Locatie: Makkum
Contacteer:

Re: Wat zien jullie graag veranderen op BMF.nl?

Bericht door Sleaze »

hitachi210-5 schreef:Sinds de nieuwe update van de site stoor ik mij vooral aan het feit dat voor de gene die de site bekijken via hun telefoon er op het forum overzicht geen laatste bericht per forum staat. Vroeg kon je altijd zien waar het bijvoorbeeld in het forum Liebherr over ging zonder dat je ooit in dat onderwerp gereageerd had. Door de laatste bericht optie kwam je nog wel eens bij onderwerpen die zeer interessant waren waarvoor je niet zelf bij gekomen was
Ik ga altijd naar nieuwe berichten en ongelezen berichten dan zie je meteen wat er nieuw is

Gebruikersavatar
André
Forumondersteuning
Berichten: 7388
Lid geworden op: do 7 dec, 2006 11:00
Locatie: Eethen

Re: Wat zien jullie graag veranderen op BMF.nl?

Bericht door André »

Bedank wel dat een scherm van telefoon of tablet kleiner is dan een scherm van pc of laptop... dus dient er ingekrompen te worden. :)
Verwarring schept werk...

Lees hier de forumregels nog eens door.

Gebruikersavatar
hitachi210-5
Starter
Berichten: 681
Lid geworden op: do 14 jun, 2012 18:55

Re: Wat zien jullie graag veranderen op BMF.nl?

Bericht door hitachi210-5 »

Ik snap dat er veranderingen zijn alleen vroeger kon het wel en nu niet? Als je normaal een desktop versie open op je MOB krijg je toch ook alles te zien.
hoe doede ge da hoe doede ge da hoe hedde ge da gedoan

Gebruikersavatar
Cris
Forumlid
Berichten: 18253
Lid geworden op: do 5 mei, 2005 17:13
Locatie: Assen

Re: Wat zien jullie graag veranderen op BMF.nl?

Bericht door Cris »

Die Facebook-like knop wordt volgens mij niet veel gebruikt.
Kan die niet vervangen worden door een waarderingsknop die niet gelinkt is naar Facebook ?
Cris

Gebruikersavatar
matthias-w.
Forumlid
Berichten: 6159
Lid geworden op: vr 9 sep, 2005 12:49
Locatie: 46395 Bocholt (Duitsland) Vakantie in Rockanje

Re: Wat zien jullie graag veranderen op BMF.nl?

Bericht door matthias-w. »

Cris schreef:Die Facebook-like knop wordt volgens mij niet veel gebruikt.
Kan die niet vervangen worden door een waarderingsknop die niet gelinkt is naar Facebook ?
:leuk

groet Matze

Gebruikersavatar
jan 26
Forumlid
Berichten: 4724
Lid geworden op: za 6 jul, 2013 19:41
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Re: Wat zien jullie graag veranderen op BMF.nl?

Bericht door jan 26 »

;P ;P ;P
Groetjes Jan Feelders , Facebook ( J Feelders Fotografie)
One way , Or another

Gebruikersavatar
Cris
Forumlid
Berichten: 18253
Lid geworden op: do 5 mei, 2005 17:13
Locatie: Assen

Re: Wat zien jullie graag veranderen op BMF.nl

Bericht door Cris »

Nog een punt voor verbetering; als je het hele forum bekijkt kon je in de vorige versie makkelijker zien of je alle topics van een bepaald gedeelte gelezen had. Nu is dat slecht te zien. Zijn er ongelezen berichten dan is het koffertje (?) donkerrood, heb je ze allemaal gelezen dan is het koffertje donkergrijs. Hier zou meer kleurverschil in moeten zitten. Vooral wenselijk voor tabletgebruikers.
Cris

Gebruikersavatar
Cris
Forumlid
Berichten: 18253
Lid geworden op: do 5 mei, 2005 17:13
Locatie: Assen

Re: Wat zien jullie graag veranderen op BMF.nl?

Bericht door Cris »

Bij deze nogmaals het verzoek om het beleid aan te passen omtrent het plaatsen van meerdere foto's in één bericht.
Ik weet dat de regel nu is één foto per bericht. Maar tijden veranderen, ook regels kunnen veranderen.

Meerdere foto's kunnen zorgen voor een mooiere reportage. Het plaatsen wordt ook makkelijker en gaat sneller.
Ik denk dat velen er baat bij hebben, zowel degene die het plaatst als degene die het leest.
Voor mezelf zou het ook een stuk sneller gaan. Wekelijks plaats ik 24 foto's in het topic van Jan Boerdam. Het nadeel hierbij is dat ik bij elke posting twee keer een melding moet wegklikken waarin staat dat ik niet snel zo achter elkaar berichten mag plaatsen. Vele berichten zijn alleen maar foto's.
Ook een reden om het beleid aan te passen is dat je mee moet gaan met de tijd van veranderingen. Het zal hier niemand ontgaan zijn dat er nog maar weinig mensen op het forum zitten. Velen zitten liever op Facebook. Niet dat die dan allemaal terug zullen komen, maar het forum wordt er wel weer aantrekkelijk voor.
De reden om het niet te doen is dat er voor de moderatoren meer werk in zou zitten als er in een bericht één of meerdere foto's zouden zitten die om wat voor reden dan ook verwijderd moeten worden. Om eerlijk te zijn, dat vind ik een beetje een flauwekul reden. Ik kan me niet voorstellen dat iedereen dan opeens tot in de late uurtjes moet gaan modereren om alles weer in het gareel te krijgen.
Om te voorkomen dat er mensen zijn die 387 foto's hebben genomen van een Takeuchi minigraver en z'n allemaal willen plaatsen in één bericht zou je een limiet van max 5 foto's in kunnen stellen. Zou hou je (bijna) iedereen tevreden :) .
Cris

Gebruikersavatar
service man
Gewaardeerd lid, meer dan 10000 posts
Berichten: 11829
Lid geworden op: wo 20 aug, 2008 15:54
Locatie: Heerde

Re: Wat zien jullie graag veranderen op BMF.nl?

Bericht door service man »

ze zouden het ook eerst met twee of drie kunnen proberen . veranderen kan altijd nog
Als u een goedkope monteur zoekt ? verder zoeken

Plaats reactie

Terug naar “Over het Bouwmachine FORUM”