Plaatsen foto's

Post hier alles over het forum.

Moderator: Wilco

Plaats reactie
Advertentie post before
Mtl
Nieuw forumlid
Berichten: 4
Lid geworden op: za 25 aug, 2012 20:14

Plaatsen foto's

Bericht door Mtl »

Het valt mij op dat er regelmatig foto's worden geplaatst die alle veiligheids regels overtreden.
Het is zeker geen reclame voor de gefotografeerde bedrijven.
En doet de werkelijkheid hoe jullie je werk doen in mijn ogen tekort paspop wat je plaatst (po)

Gebruikersavatar
De Zandhaas
Forumlid
Berichten: 1984
Lid geworden op: do 31 mei, 2007 18:11
Locatie: Kampen

Re: Plaatsen foto's

Bericht door De Zandhaas »

wordt weer een leuke discussie

Gebruikersavatar
schuiver
Forumlid
Berichten: 3015
Lid geworden op: di 5 sep, 2006 18:22
Locatie: fryslan

Re: Plaatsen foto's

Bericht door schuiver »

Ja Jos, mag deze persoon eerst wel eens vertellen wie hij en wat hij doet wel zo netjes.

Gebruikersavatar
smeernippel
Starter
Berichten: 489
Lid geworden op: wo 23 feb, 2011 11:57

Re: Plaatsen foto's

Bericht door smeernippel »

Gewoon geen foto´s meer plaatsen , kan je er niks verkeerd op zetten ook
ik werd pas ook nog op mijn vingers getikt , de machinist stond er op en dat mag niet wegens prive gelul
Heb ze gelijk verwijderd , maar op mijn foto´s staan vaak mensen er bij , die aan het werk zijn of zo
Dus deze jongen plaats mooi geen plaatjes meer
Geef nooit uitleg !
Je vrienden hebben het niet nodig
En je vijanden geloven je toch niet

Gebruikersavatar
J Witteveen
Gewaardeerd lid, meer dan 10000 posts
Berichten: 13220
Lid geworden op: zo 7 jun, 2009 18:51
Locatie: IJmuiden
Contacteer:

Re: Plaatsen foto's

Bericht door J Witteveen »

Dit word geen discussie ! die hebben we hier al vaker gehad! deze meneer heeft ook geprobeerd om 2 berichten bij Witteveen kraanverhuur te plaatsen, heb ze zelf niet gezien zijn gelukkig gelijk door een moderator verwijdert (Y)
We waren gelukkig al een tijd van dit soort figuren af op het forum.
Zelf ben ik een voorstander van meer verplichte regels in je profiel !! en dat tast de privé echt niet aan.
En smeernippel ik heb hier nog nooit last gehad van foto`s met gezichten er op.
Maar vanwege Google schrijf ik nooit namen van bedrijven of adressen er bij .
vroeger waren we jong en draaiden we op antieke kranen. Nu zijn we antiek en draaien op jonge kranen

Gebruikersavatar
service man
Gewaardeerd lid, meer dan 10000 posts
Berichten: 11829
Lid geworden op: wo 20 aug, 2008 15:54
Locatie: Heerde

Re: Plaatsen foto's

Bericht door service man »

J Witteveen schreef:Dit word geen discussie ! die hebben we hier al vaker gehad! deze meneer heeft ook geprobeerd om 2 berichten bij Witteveen kraanverhuur te plaatsen, heb ze zelf niet gezien zijn gelukkig gelijk door een moderator verwijdert (Y)
We waren gelukkig al een tijd van dit soort figuren af op het forum.
Zelf ben ik een voorstander van meer verplichte regels in je profiel !! en dat tast de privé echt niet aan.
En smeernippel ik heb hier nog nooit last gehad van foto`s met gezichten er op.
Maar vanwege Google schrijf ik nooit namen van bedrijven of adressen er bij .
schuiver schreef:Ja Jos, mag deze persoon eerst wel eens vertellen wie hij en wat hij doet wel zo netjes.
zal er ook wel één zijn die niet werkt ;)
even netje voor stellen wie en wat je bent is ook wel net zo netjes als een bak comentaar geven :evil:
Als u een goedkope monteur zoekt ? verder zoeken

Gebruikersavatar
Cris
Forumlid
Berichten: 18250
Lid geworden op: do 5 mei, 2005 17:13
Locatie: Assen

Re: Plaatsen foto's

Bericht door Cris »

Mtl schreef:Het valt mij op dat er regelmatig foto's worden geplaatst die alle veiligheids regels overtreden.
Het is zeker geen reclame voor de gefotografeerde bedrijven.
En doet de werkelijkheid hoe jullie je werk doen in mijn ogen tekort paspop wat je plaatst (po)
Het valt mij op dat deze persoon maar 4 berichten heeft geplaatst met steeds dezelfde boodschap.
Dit is geen reclame voor deze persoon. Heb de indruk dat deze persoon verstandelijk beperkt is.
Cris

Gebruikersavatar
eric
Forumlid
Berichten: 3565
Lid geworden op: do 20 jan, 2005 16:32
Contacteer:

Re: Plaatsen foto's

Bericht door eric »

Ongelijk heeft de man niet.

Hoi Smeernippel, daar ben ik weer!

Het probleem (en de realiteit) is, dat er ook bedrijven op dit forum meekijken.
Als de grote bazen vanuit hun lekkere warme bureaustoel zien, dat hun medewerkers zich niet aan de veiligheidsregels houden, worden de medewerkers daar op aangesproken. Dat bevalt hun natuurlijk niet, zij doen ook hun best, en hebben daar hun eigen manier voor, en verdienen naar mijn inziens ook hun privacy en respect daarvoor. Persoonlijk zou ik het ook niet waarderen als er een foto van mij ongewenst op het internet verschijnt, en zeker niet als het "voor m'n baas ook niet representatief" is. Er zijn zelfs bedrijven waarop een stevige waarschuwing of ontslag volgt (zoals bij ons).

Het probleem (en de realiteit) is, als Eric (of een ander) de volgende keer met z'n camera foto's komt maken, is het meteen weer een hoop gezeur omdat dat de vorige keer ook anders liep dan gehoopt. Sterker nog, ik ben al met de dood bedreigd omdat ik foto's maakte.

Wat ik mij dan afvraag, als dit het soort mensen zijn waar ik interesse in toon mij zo behandelen... waarom doe ik het dan nog? En voor wie?

Mijn idee is om het forum alleen voor leden zichtbaar is, en dat leden een uitgevuld profiel moeten hebben - en met echte namen! Maar dat zeg ik al jaren.
"If at first you don't succeed, try again"

Gebruikersavatar
J Witteveen
Gewaardeerd lid, meer dan 10000 posts
Berichten: 13220
Lid geworden op: zo 7 jun, 2009 18:51
Locatie: IJmuiden
Contacteer:

Re: Plaatsen foto's

Bericht door J Witteveen »

Persoonlijk vind ik dat het profiel geheel en juist ingevuld dient te worden !! Dus een lid die als profiel NL kampioen figuur poepen invult ? moeten wij die serieus nemen ? .
Maar een profiel als smeernippel en niets er bij ? sorry maar dat is zielig.
Maar ik woon in de plaats Húns en daar wonen maar 100 mensen dus ze weten gelijk wie ik ben dan zet je de gemeente naam neer .
Littenseradeel. en mocht je dan nog raar doen kunnen we het volgende zeggen ! hy is oars dan in oar
vroeger waren we jong en draaiden we op antieke kranen. Nu zijn we antiek en draaien op jonge kranen

jan v o
Starter
Berichten: 203
Lid geworden op: za 15 nov, 2008 18:28
Locatie: Wolfheze

Re: Plaatsen foto's

Bericht door jan v o »

Helemaal gelijk Jan

Plaats reactie

Terug naar “Over het Bouwmachine FORUM”