Nederhoff
Advertentie post before
wegtransport
transport 2 kisten 5,5 breed 6,5 hoog
- Bijlagen
-
- wegtransport 2x 8 lijner 90t 5,5m br 6,5m hoog.jpg (83.77 KiB) 3847 keer bekeken
heeeeeeeeeeeeeeeeel veel kans op lekke banden.
roro'n tensioners 130t
roro'n tensioners 130t op 8 aslijnen
- Bijlagen
-
- tensioner 130t roro,n op 8 aslijnen.jpg (95.04 KiB) 3842 keer bekeken
heeeeeeeeeeeeeeeeel veel kans op lekke banden.
- Hitachi EX 8000
- Starter
- Berichten: 204
- Lid geworden op: di 1 jan, 2008 22:06
- Locatie: SNEEK
Re: diversen transporten
Kan deze Scania 6x4 zonder WSK koppelomvormer 340 ton trekken?rollboy schreef:generator rijden 340t op 16 aslijnen
Met WSK koppelomvormer is toch tot 250 ton tot maximaal 40km/u?
Of kwam er nog een vrachtauto bij om te helpen duwen?
Voor de rest een mooie combinatie.
Hoe voldoet de Nooteboom/Scheuerle Intercombi in verhouding tot de eerdere Goldhofer PST moduletrailer?
- Medium Demag
- Starter
- Berichten: 953
- Lid geworden op: vr 21 jul, 2006 14:37
- Locatie: Gouderak
- Contacteer:
Re: Nederhoff
Deze Scania heeft net als de 4 asser die normaal de ballast van de LTM 1400 trekt wel degelijk een koppelomvormer, en is toegelaten voor 160 ton treingewicht tot 80 kh/uur.
Tussen beide chassisbalken ligt een warmtewisselaar die de koeling voor de WSK verzorgt dmv. de "gewone" radiateur.
De trekker is sterk genoeg om buiten de openbare weg veel zwaardere stukken te vervoeren zoals je hier op het forum regelmatig ziet.
Beide TGA's van Nederhoff hebben overigens hetzelfde principe, alleen hangt de warmtewisselaar links naast het chassis.
Bij trekkers met hogere treingewichten ontwikkeld de WSK zeker bij het wegrijden nog meer warmte, en staat er dus een hele apparte koeler achter de cabine.
Hans
Tussen beide chassisbalken ligt een warmtewisselaar die de koeling voor de WSK verzorgt dmv. de "gewone" radiateur.
De trekker is sterk genoeg om buiten de openbare weg veel zwaardere stukken te vervoeren zoals je hier op het forum regelmatig ziet.
Beide TGA's van Nederhoff hebben overigens hetzelfde principe, alleen hangt de warmtewisselaar links naast het chassis.
Bij trekkers met hogere treingewichten ontwikkeld de WSK zeker bij het wegrijden nog meer warmte, en staat er dus een hele apparte koeler achter de cabine.
Hans
- Gabriël Seinen
- Forumlid
- Berichten: 4688
- Lid geworden op: zo 24 jun, 2007 13:25
- Locatie: Haarlemmermeer
Re: Nederhoff
Inderdaad prachtige MAN, prachtige foto ook trouwens. Is dit al het nieuwe Nederhoff geel waarin gesproken wordt op het AC 1000 topic ?
Supporter of 'Schenkers Apeldoorn'
Re: Nederhoff
Haha! ik bedoelde helemaal geen nieuwe kleurstelling... ik bedoelde gewoon nieuw, als in: net geleverd, fris van de spuiterRené schreef:Is dit al het nieuwe Nederhoff geel waarin gesproken wordt op het AC 1000 topic ?