Ter Linden - Doetinchem

Hier kun je alles vinden en posten over bedrijven werkzaam in de transportbranche.
Advertentie post before
Gebruikersavatar
tele
Starter
Berichten: 591
Lid geworden op: zo 28 nov, 2004 18:27
Locatie: drachten

Ter Linden - Doetinchem

Bericht door tele »

Is ter linden overgenomen door de lammerts groep uit doetichem???
Ik wist dat de trucks en kranen bijelkaar stonden op het zelfde terein maar dat de naam ter linden nu verdwenen was dat is nieuw voor me iemand meer info??
Foto heb ik eerlijk gejat van www.bakker-out.nl
Bijlagen
windmolenpark%20%20biddinghuizen%20in%20aanbouw%20(12).jpg
windmolenpark%20%20biddinghuizen%20in%20aanbouw%20(12).jpg (45.98 KiB) 9826 keer bekeken

Gebruikersavatar
arjan
Forumlid
Berichten: 3672
Lid geworden op: di 22 nov, 2005 20:37
Locatie: zwaag

Bericht door arjan »

Of het overgenomen is weet ik niet maar dat ze heel vaak samen werkten, daar is mijn antwoord ja op ik sta er ook niet gek van te kijken.
arjan.

waldmann
Starter
Berichten: 767
Lid geworden op: za 23 jul, 2005 13:51
Locatie: Verweggisstan
Contacteer:

Bericht door waldmann »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Mijn website: www.dennisbosman.nl
Volg mij ook op Facebook!

heavy haulage
Starter
Berichten: 33
Lid geworden op: di 23 jan, 2007 20:11
Locatie: leuvenheim

Bericht door heavy haulage »

ik zal dit even uit de doeken doen , ik ben zelf vijf jaar werkzaam geweest bij ter linden en ter linden en lammerts zijn samen gaan werken omdat lammerts vaak de windmolen mast delen bij ter linden op t terrein deed laden met hun telekranen , verder assisteerde lammerts ter linden vaak in drukke tijden , nu werken ze constant samen ( ook rijksen is vaak van de partij net als bolk in almelo ) vandaar dat lammerts zijn wagens ook in het geel rijden , de trekker op de foto is de BH-TH-27 mijn ,,oude,, trekker en is over genomen door lammerts omdat ter linden zwaarder materiaal moest hebben en lammerts met deze wagen wel uit de voeten kon , ter linden is de laatste twee/ drie jaar zo groot geworden dat ze wagens te kort komen en ik denk dat lammerts er nu dus ook een graantje van mee pikt , beiden zijn erg gegroeid de laatste jaren , en sommige wagens rijden ,,vast,, voor ter linden vandaar de gele kleur

Gebruikersavatar
tele
Starter
Berichten: 591
Lid geworden op: zo 28 nov, 2004 18:27
Locatie: drachten

Bericht door tele »

kijk aan weer wat duidelijk :Y ben laatst toevallig nog bij het nieuwe pand van ter linden geweest aardig mensen en knap materiaal.

Gebruikersavatar
tele
Starter
Berichten: 591
Lid geworden op: zo 28 nov, 2004 18:27
Locatie: drachten

Bericht door tele »

en hier een paar foto,s van mijn bezoek bij ter linden
Bijlagen
ter linden.JPG
ter linden.JPG (76.91 KiB) 9160 keer bekeken

Gebruikersavatar
tele
Starter
Berichten: 591
Lid geworden op: zo 28 nov, 2004 18:27
Locatie: drachten

Bericht door tele »

over daf zijn ze erg te spreken tijdens mijn bezoek waren er 2 superspacecabs 4 assers en 1 gewoone spacecab volgens de baas reden er op dat moment nog 2 in franrijk rond.
Bijlagen
ter linden2.JPG
ter linden2.JPG (69.57 KiB) 9160 keer bekeken

Gebruikersavatar
tele
Starter
Berichten: 591
Lid geworden op: zo 28 nov, 2004 18:27
Locatie: drachten

Bericht door tele »

en als laatst een scania ook de enigste bij hun.............
Bijlagen
ter linden1.JPG
ter linden1.JPG (67.63 KiB) 9155 keer bekeken

heavy haulage
Starter
Berichten: 33
Lid geworden op: di 23 jan, 2007 20:11
Locatie: leuvenheim

Bericht door heavy haulage »

dat klopt toen ik daar werkte hadden ze eerst ook alleen maar daf maar toen is er op een gegeven moment een volvo fh 16 bij gekomen ( dat is die vierasser die nu in de heros kleuren rond rijdt ) , daarna kwamen er nog twee volvo,s fh 12 voorloop assers heb er ook nog met 1 mogen rijden een jaar lang maar die waren snel weer verdwenen , die scania die jij op de foto hebt staan is van een ex chauffeur van lammerts volgens mij , was voor zich zelf begonnen maar dat was niet zo,n succes volgens zeggen en ter linden heeft de wagen en chauffeur volgens mij over genomen , er was ook sprake dat er binnenkort weer een nieuwe windmill transporter bij gaat komen

heavy haulage
Starter
Berichten: 33
Lid geworden op: di 23 jan, 2007 20:11
Locatie: leuvenheim

Bericht door heavy haulage »

dat klopt , ik heb er regelmatig even mee mogen sturen , de trekker is van bockenholt geweest en er was wel meer mis mee dan verbruik alleen , regelmatig kleine elektrische storingen die later wel waren verholpen grotendeels , zo ging de as soms naar boven bij volledige belading en zakte als hij leeg was ?? beetje vreemd , er staan meer foto,s van bij volvo 8x4 trekkers

Plaats reactie

Terug naar “Transportbedrijven”