Terex Demag AC 500-2
Moderator: Tim
Advertentie post before
-
- Forumlid
- Berichten: 1516
- Lid geworden op: ma 11 jun, 2012 17:00
- Locatie: Mariakerke (Gent)
Re: Terex Demag AC 500-2
dat kan inderdaad zijn, maar ik ben niet op de hoogte over type windmolens ik dacht dat dat onderdeel bij iedere windmolen tandwielkast noemdeZemag schreef:tandwielkast bij een nieuwe Enercon Enercons hebben geen tandwielkasten (tenzij de eerste generaties van vele jaren geleden)sarensspotter schreef:deze ac500-2 van steil was bezig masten voor windmolens aan het plaatsen in troisvierges. de tandwielkasten en wieken worden gemonteerd door de cc2800 van dufour
mijn facebookpagina: https://www.facebook.com/demaegdphotography
- Eyeless
- Starter
- Berichten: 831
- Lid geworden op: vr 15 feb, 2008 21:18
- Locatie: Verwegnistan
- Contacteer:
Re: Terex Demag AC 500-2
Maarten.. je maakt erg mooie foto`s ..complimenten daarvoor.. Maar je naam mag wel wat minder in beeld.. Als je bang bent voor je © is dit juist het makkelijkst om weg te photoshoppen.. plaats je naam ergens in het heel klein met een bijna dezelfde kleur.. Dit is erg storend..
Mvg Marco
Je kan alles hufterproof bouwen..Jammer dat ze elke keer betere hufters uitvinden..
Je kan alles hufterproof bouwen..Jammer dat ze elke keer betere hufters uitvinden..
-
- Forumlid
- Berichten: 1516
- Lid geworden op: ma 11 jun, 2012 17:00
- Locatie: Mariakerke (Gent)
Re: Terex Demag AC 500-2
bedankt voor de tip ik zal er op letten bij het posten van volgende foto'sEyeless schreef:Maarten.. je maakt erg mooie foto`s ..complimenten daarvoor.. Maar je naam mag wel wat minder in beeld.. Als je bang bent voor je © is dit juist het makkelijkst om weg te photoshoppen.. plaats je naam ergens in het heel klein met een bijna dezelfde kleur.. Dit is erg storend..
mijn facebookpagina: https://www.facebook.com/demaegdphotography
- marcel.koenen
- Forumlid
- Berichten: 6940
- Lid geworden op: za 23 mei, 2009 11:15
- Locatie: Brunssum
- Contacteer:
Re: Terex Demag AC 500-2
Dufour in Genk
- Bijlagen
-
- D2.JPG (186.73 KiB) 3087 keer bekeken
Laatst gewijzigd door marcel.koenen op ma 8 okt, 2012 9:20, 1 keer totaal gewijzigd.
- marcel.koenen
- Forumlid
- Berichten: 6940
- Lid geworden op: za 23 mei, 2009 11:15
- Locatie: Brunssum
- Contacteer:
Re: Terex Demag AC 500-2
Deze kraan staat in de achtertuin van DATEK (Sarens)
- Bijlagen
-
- D7.JPG (190.4 KiB) 3087 keer bekeken
Re: Terex Demag AC 500-2
Mag de AC500-2 over de Nederlandse en Belgische wegen met de 4 stempelpoten en de SSL er nog op ?
Ik dacht dat je max 12 ton per as mag hebben ?
Ik dacht dat je max 12 ton per as mag hebben ?
- Gabriël Seinen
- Forumlid
- Berichten: 4688
- Lid geworden op: zo 24 jun, 2007 13:25
- Locatie: Haarlemmermeer
Re: Terex Demag AC 500-2
De SSL afspanning moet gedemonteerd worden voor het transport, en heeft de kraan schijfremmen, moeten de stempelbalken voor ook verwijderd worden. Dan moet de aslast 12t per as zijn.
Re: Terex Demag AC 500-2
schijfremmen??????????????????????????????
VERTROUWEN IS GOED MAAR CONTROLE IS BETER
Re: Terex Demag AC 500-2
ssl moet er af en de voorpoten moeten er ook af als je met 12ton per as moet rondrijden. en een éénschijfs hijshaak mag aan de kraan hangen . maar ik denk dat ze in belgie met een 100tons vergunning rondrijden. alé zoiezo rijden ze met zo een 100tons (moet dan de 100ton route volgen ) vergunning. dus moeten de poten er niet af, rijd met max een 3 schijfs hijshaak. maar moet wel zonder ssl rijden. hopelijk ben ik juist met mijn uitleg.trianon schreef:Mag de AC500-2 over de Nederlandse en Belgische wegen met de 4 stempelpoten en de SSL er nog op ?
Ik dacht dat je max 12 ton per as mag hebben ?
- IamCandyman
- Starter
- Berichten: 487
- Lid geworden op: vr 3 aug, 2007 20:19
- Locatie: Melsele (België)
Re: Terex Demag AC 500-2
Het is ook afhankelijk van kraan tot kraan, komt volgens mij omdat deze kranen niet volledig aan de lopende band worden gemaakt.
Bij ons op het werk hebben we 2 AC500-2's: de ene mag rijden met voorpoten, 3-schijfshaak en valt zo onder de 12T-aslast. Maar de andere moet zonder haak en zonder ballast-tafel rijden, anders geraakt die niet onder de 12T-regel.
In elk geval rijden ze beide steeds met alle 4 de poten eraan en zonder spanlift.
Bij ons op het werk hebben we 2 AC500-2's: de ene mag rijden met voorpoten, 3-schijfshaak en valt zo onder de 12T-aslast. Maar de andere moet zonder haak en zonder ballast-tafel rijden, anders geraakt die niet onder de 12T-regel.
In elk geval rijden ze beide steeds met alle 4 de poten eraan en zonder spanlift.
grtz, Andy